Gå til innhold

Filmer til P*00


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor skulle det ikke?

Se her der finner du masse ting blant annet et par simpsons episoder, alle band of brothers episodene og masse, masse musikkvideoer. Men kan godt fjerne futurama og donald episoden hvis dere ikke tror det er lov, jeg har postet det samme på esato s.61(heter codename_47 der)

 

Pepsi er nok iallefall lov ;)

Endret av Gandalf the Grey
Lenke til kommentar
Jeg bare lurte jeg. Jeg vet bare at enkelte forum så er det ikke lov å dele ut sånt.

Sendte en PM til zero og spurte nå :yes:

 

sendte ovedr donald filmen til p800'en min... Fungerte fett den, men i full-widescreen hakka den gaaanske bra...

prøv og lag den "på nytt" men annen oppløsning beregnet for widescreen og litt lavere punkttetthet.. (hvis du skjønner.. :S)

Prøv Futurama episoden den burde muligens fungere bedre :thumbup:

Endret av Gandalf the Grey
Lenke til kommentar
Gandalf the Grey Har du hatt både p800 og p900? Når jeg skal spille filmer i full screen hakker det som bare det ~2 fps.. Så jeg lurer på hvordan p900 er i full screen? Er det noen rykter om en p1000? (oppfølger til p900)

Hakker ikke i det hele tatt på meg, brukte denne og denne guiden. Står ikke noe om at det ikke skal virke på P800, har du prøvd alle videoene? :dontgetit:

Futurama episoden brukte jeg noen andre innstillinger på(for P800) så den burde iallefall virke :thumbup:

Lenke til kommentar
sendte ovedr donald filmen til p800'en min... Fungerte fett den, men i full-widescreen hakka den gaaanske bra...

prøv og lag den "på nytt" men annen oppløsning beregnet for widescreen og litt lavere punkttetthet.. (hvis du skjønner.. :S)

Prøv Futurama episoden den burde muligens fungere bedre :thumbup:

Den har jeg ikke minnekort til... har fortsatt bare standard brikke jeg.. :thumbdown:

 

(Vil du konvertere et klipp til og legge ut hvis jeg sender deg en filmfil - Gjerne i spesifikke oppløsninger for p800?)

Endret av Mac-Gyver
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Bruk Bulletproof FTp server.. det er det jeg har erfart som lettest og sette oppm og enklest og bruke sånn ellers.. Men da må du sette opp FTP på din egen maskin.. eksempel på filnavn blir da:

 

ftp://brukernavn:passordher@IP_adressen_d...navn:portnummer her

 

eks.

ftp://Leader:[email protected]/filnavn.endelse

Hvordan setter man opp ftp på sin egen maskin?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...