Gå til innhold

Oppgradering...

vip

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Hva bør jeg oppgradere?

Min maskinvare er:

Intel pentium 3ghz

PC3200 ram 512

EPoX EP-4PLAi Hovedkort for S478/800mhz

Creative geforce fx 5600 256mb

WD 80gb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det der ser ganske bra ut (i forhold til min pc...). Vet ikke hvordan pc'en din ser ut men du kan jo casemodde litt, eller prøve ut vannkjøling...

Skrevet

ville foreslått skjermkortet,resten er bra. et radeon 9800 pro til 2000 eller et gf fx 5900 xt til 1700 vil nok være ei bra oppgradering!du kan få disse hos komplett eller databutikken...

Skrevet

enig med basemoms, det er nok grafikk-kortet som er flaskehalsen her, kjøp et 9800pro eller fx5900. du vill garantert merke veldig høy ytelsesforsjell. ikke la deg lure av at fx5600 har 256mb ram, det er treg og dårlig ram, rask 128mb vill yte myyye bedre

Skrevet

skjermkortet ditt står ikke i stil til cpu nei. Du kunne jo kanskje trengt litt mer hardiskplass. Tror jeg hadde kjøpt ny hardisk før noe annet.

Skrevet

Det kommer jo i grunn litt ann på hva det er du bruker den pc'en der til da, men hvis du er bare ute etter å oppgradere den litt så ville jeg foreslå at du oppgraderte skjerm kortet ditt ja.

Skrevet
Jepp det blir nok nytt skjermkort da :thumbup:

er detta noe å satse på:

9800pro

Eller et annet merke???

Fin fint kort det du referer til , men husk at lite-retail er uten spill. Gå for ett powercolor 9800pro retail. Koster 180 kr mer på komplett.no ;)

Skrevet
Jepp det blir nok nytt skjermkort da  :thumbup:

er detta noe å satse på:

9800pro

Eller et annet merke???

Fin fint kort det du referer til , men husk at lite-retail er uten spill. Gå for ett powercolor 9800pro retail. Koster 180 kr mer på komplett.no ;)

Vet ikke hvilket spill som følger med hos powercolor, men 180,- er mye penger for et spill han har fra før ;)

Skrevet

"It's up to you", du får med flere spill på Powercolor men etter min mening ville ikke jeg betalt 10kr engang for de spilla :) . Føler du ikke for 2 B-spill kjøper du Sapphire.

Skrevet

Sapphire eller PowerColor lyke kort, lik ytelse. powercolor har litt fyldigere bundle da, men ingen spiller de spille som følger med uans.......... spiller ingen rolle hviket du tar, beger er like gode....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...