thOMAS^^^ Skrevet 5. mars 2004 Skrevet 5. mars 2004 Når jeg enten spiller eller er i windows så fryser bilde ganske ofte, bilde fryser så blir det normalt etter 2-3 sec. Jeg har amd xp 2000+ Radeon 9800 Atlantis 128 mb twinmos 512 DDR pc3200 Abit nfs 2.0 elns Windows XP pro Kan noen hjelpe meg?
PantZman Skrevet 5. mars 2004 Skrevet 5. mars 2004 Har du sjekka etter programmer som kjører i bakgrunnen?
Chief_R-W Skrevet 5. mars 2004 Skrevet 5. mars 2004 Bruk ad aware for eventuelle spyware, oppdater chipset og grafikk driver eller om det er god nok kjøling på grafikk kortet.
Prizefighter Skrevet 31. mars 2004 Skrevet 31. mars 2004 rart du skulle nevne spyware, en av data'ene på skolen jeg satt på fikk hele tiden reklame popups og jeg var ikke engang online. Ikke lite spyware der nei, dette var på en bærbar. La til ett TXT dokument der det står hvor og hva det er de skal laste ned, men neida. BTW: til trådstarter, skjekk CPU varmen, den kan få systemet til å henge regulert hvis det er for varmt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå