Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Til dere som ikke har bredbånd...


Anbefalte innlegg

I dag fikk jeg ENDELIG lønn for strevet!

 

Etter å ha gått bygda rundt og samlet inn 153 underskrifter sammen med en kompis, kontaktet mange ISP'er og diskutert løsninger, vært frustrert over en passiv kommune, fikk jeg faktisk i dag en epost fra Telenor Networks der det stod følgende:

 

Telenor har vedtatt å  bygge ut Sandvollan sentral i løpet av første halvår 2004.

 

Vi  gjør dette uten å inngå en avtale om Kundeinitiert utbygging. Dette pga høy interesse området, samt at Telenor vil forsere sin utbyggingsplan. Dermed slipper vi i å tegne noen avtale med kommunen på denne sentralen.

 

Håper du er fornøyd med det...??

 

...så i kveld skal det feires!! :lol:

 

Gjør en innsats, og få lønn for strevet! :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Husk at når Telenor sier at de skal bygge ut dette halvåret så bør du sette deg ned, ta deg en stor kopp te og forberede deg på mye venting. For du kommer ikke til å ha adsl dette halvåret; garantert.

 

Pappa bestile ADSL til jobben Mars i fjor. Han surfer fremdeles på ISDN, etter utallige klager osv til Telenor. De har vist litt "tekniske" problemer...

 

Hjemme tok det faktisk ikke så lang tid: vi bestilte montør, og bare 1 1/2 mnd senere så kom han! Snakker om service...

Lenke til kommentar
Husk at når Telenor sier at de skal bygge ut dette halvåret så bør du sette deg ned, ta deg en stor kopp te og forberede deg på mye venting. For du kommer ikke til å ha adsl dette halvåret; garantert.

 

Pappa bestile ADSL til jobben Mars i fjor. Han surfer fremdeles på ISDN, etter utallige klager osv til Telenor. De har vist litt "tekniske" problemer...

 

Hjemme tok det faktisk ikke så lang tid: vi bestilte montør, og bare 1 1/2 mnd senere så kom han! Snakker om service...

vel.. Sandvollan ligger i Inderøy kommune. Telenor har allerede bygd ut 2 av sentralene i kommunen, og de ble bygd ut innenfor satt tidspunkt, så dette ser jeg ikke mørkt på.

 

Dessuten skal jeg ikke ha telenor abonnement, men Bluecom.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...