Gå til innhold

PHPbb-forumet 90 prosent ferdig,


Anbefalte innlegg

Har mikset litt med phpBB-forumet på reisesiden. Det har egentlig gått kanskje greit, men noen tips fra Ueland selvsagt ;) , men noen steder så er det mellomrom mellom headeren og bodyen. Feilen kan vel neppe ligge i overall_header.tpl, siden det ikke er slik overalt.

 

Når jeg åpner for eksempel viewforum_body.tpl, som er en av tplfilene som jeg tror feilen ligger i, i FrontPage, så ser det helt greit ut, og likt ut som i de som ikke har mellomrom.

 

Et annet problem er at når brukerne skal legge inn et nytt innlegg så kommer ikke menyen som skal være rundt, og som er rundt på alle andre sidene, opp. I steden for jeg innleggsbodyen til å dekke hele bredden av skjermen, med headeren og footeren som den skal. Det ser regelrett dumt ut. Link

 

Noen som kunne prøvd å hjelpe meg litt videre på veien her, slik at jeg blir ferdig?

 

PS, når man kommer inn på siden står det en melding i statuslinjen som sier "Feil på siden". Slik skal det selvsagt ikke være, men hvis forumet fungerer greit, er det noe som man bør rette på, eller kan det være slikt? :ermm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Virker som om feilen ligger her:

 

<head>
<script language="JavaScript" fptype="dynamicanimation">
<!--
function dynAnimation() 
function clickSwapImg() 
//-->
</script>
<script language="JavaScript1.2" fptype="dynamicanimation" src="animate.js">
</script>
</head>

 

Ved å legge til en ; som linjeskift, løses det problemet. Er nok sikkert vanskeligere enn som så, siden skriptkoden sikkert er output fra PHP-kode.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...