Gå til innhold

Install Intel pentium driver


R@ge

Anbefalte innlegg

¤¤¤ Topic redigert av moderator ¤¤¤

 

Ok....

 

Det er mulig jeg veit svaret på dette her, og at årsaken til at det hele gikk til Helv...rett og slett var at ting ble gjort i feil rekkefølge... :ermm:

 

OK.....

 

Dette er mitt chipsett:

chipsett-identifikasjon.jpg

 

Jeg fikk gjennom denne tråden foståelsen for at jeg skulle benytte programmet: Intel® Chipset Software Installation Utility.

 

Jeg har en HP Pavilion t380.no , og RADEON 9800 skjermkort..

 

 

OK.... jeg innstallerte ovennevnte Softvare Utility før driveren til skjermkorten....

 

Hadde formatert maskinen, og skulle legge inn driverene igjen....

 

Først DirectX 9.0b

Så denne.......

 

Makinen, svarte med lyder som (BLING,BLONG..) og ny maskinvare boble kom på oppgavelinjen...

 

Maskinen startet på nytt mitt under innstalasjonen, og ville aldri starte igjen...LOL

 

Ville det kansje være strategisk å innstallere CATALYST 4.2 først...?

 

og må jeg innstalere Windows på nytt, for å komme ut av denn klemma..

Har nemlig helt svart skjerm....

Endret av B|Real
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå vet jeg ikke hvem OS det er du har, men på xp kan du bare trykke F8 under oppstart og så velge 'last configuration that worked'('siste fungerende konfigurasjon' på norsk xp) så resetter den seg til før de trøbblete driverene ble installert. Da slipper du vertfall og reinstalle windows :)

Lenke til kommentar
Nå vet jeg ikke hvem OS det er du har, men på xp kan du bare trykke F8 under oppstart og så velge 'last configuration that worked'('siste fungerende konfigurasjon' på norsk xp) så resetter den seg til før de trøbblete driverene ble installert. Da slipper du vertfall og reinstalle windows :)

Oiiiiiii......

 

Jeg har XP PRO......

 

når jeg starter PC'en kommer først HP sin startside for [F1] bios, og [F10] Systemgjennoptetting for HP ( som ikke fungerer, da jeg har slettet den partisjonen ).

 

Så jeg skal forsøke å trykke [F8] når jeg kommer hjem...

 

Det hadde vært deilig å slippe re innstall av Windows...

 

men men..

Lenke til kommentar

Forresten....

 

Var det feil rekkefølge under installasjonen av driveren som resulterte i full system svikt ??

 

Det står forresten ikke noen sted under oppstart at jeg kan trykke [F8], men det skal det kanskje ikke gjøre.. ??

 

Den starter, og når jeg går forbi punktet hvor den henter data fra Windows, så skjer det ikke noe mer... Altså svart skjerm.....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...