Gå til innhold

MEMORY STICK DUO til p900!


Anbefalte innlegg

jeg trenger hjelp!!!jeg skal bestille meg et memory stick duo kort på 128mb til min sony ericsson p900. men så skjekket jeg på prislisten til www.amobil.no hvilket som var billigst. jeg fant ett til 444kr, men det står at det ettertrykkelig (it24.no)

Memory Stick DUO 128MB SanDisk/O Flash Card for Sony etc. det som undrer meg her er at det står sanddisk for på det memory stick duo kortet som kom med telefonen, står det ettertrykkelig et sony merke. jeg lurer på om dette vil gjøre noen forskjell? og om dette er to helt forskjellige kort, til bruk på forskjellige ting?

 

trenger svar fort!!!!!!!! :scared:

 

hilsen person som trenger hjelp!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!fort!!

Endret av karce
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har også tenkt å bestille derfra.

 

Sendte dem en mail med forespørsel om frakt, og de sa det ville bli 30 kr (!) hvis jeg forhåndsbetalte med nettbank. Det er billig frakt fra en nettbutikk det.

 

Kommer vel i en konvolutt da :green:

 

 

Gandalf: vi møtes visst i alle P900-tråder vi :thumbup:

Lenke til kommentar

men fungerer det på sony ericsson p900????det er det jeg lurer på:) siden det stod sanddisk, når andre kort som var dyrere kom opp i soket på amobils prisguide, og het sony memory stick duo, som er det kortet som kom med telefonen. er det som gjør meg litt usikker.

Endret av karce
Lenke til kommentar

fikk mitt memory stick duo sandisk 128mb kort i dag...og det funker:)

tror jeg skal slutte å tvile så mye:D men det er bare 122mb lagringsplass....skjekket det da jeg skulle laste inn et program..tok på egenskaper..dette syntes jeg var merkelig...skal det ikke altid være akkurat det som står på pakken?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...