Gå til innhold

Apacer AUDIOSTENO BP300 128 mb-utgave


Anbefalte innlegg

[b][url="http://www.mpx.no/asp/info.asp?g0=215&g1=324&g2=455&g3=&p=24721&l=2&lantall="]Apacer AUDIOSTENO BP300 128 mb-utgave[/url][/b]


Har du tenkt deg en mp3-spiller, men det har aldri blitt noe av? Det var mitt tilfelle inntill i går.
Jeg har jo egentlig alltid ønsket meg en men jeg trodde at skulle man ha mp3-spiller så var alt annent enn Ipod dårlig(Litt overdrevet), jeg kunne ikke finne lyst til å bruke så mye penger på en mp3-spiller(noe jeg egentlig ikke trenger). Så i et PC-blad hvor Apacer's BP300 spiller fikk 6/6 og i tillegg koster den bare 750 kr, derfor kjøpte jeg meg den!


[u][b]Førsteinntrykk[/b][/u]
Ikke særlig fin pakke, vanlig tynn papp med orange/grønn farge på(I tillegg er det info om spillern på sidene av pakken)
Når jeg tok fra spillern fikk jeg litt plastikkfølelse, men den så faktisk ganske ekslusiv ut med sølvfargede metallkanpper og et LCD-display med sølvfarget metall rundt. Helt til jeg plugget i de medfølgene øreproppene og bærelenke i hvit/sølv plast, dette ødla spillerns utseende littebitt.
Men til 750 kr må jeg påstå at du ikke kan forvente mer, du kan faktisk vente mindre enn det denne spillern gir!


[u][b]Hva får du med i pakken?[/b][/u]
I tillegg til spillern får du:[list]
[*]God manual på engelsk.
[*]Ørepropper med volumkontroll.
[*]Kjede til å henge spillern i, kan f.eks henge rundt halsen.
[*]2 Ekstra deksler til å dekke over der hvor USB-kontakten sitter på spillern(Et gult og ett gjennomsiktig).
[*]En USB-forlenger kabel.
[*]Et batteri(ikke oppladbart)
[/list]
[u][b]Ytelse[/b][/u]
Helt topp for meg, høres vel nesten helt likt ut som om jeg skulle sittet på PC-en og hørt med headphones der. Godt volum(3.5 mm minijack earphone. 32 OHM/103 dB/mw at 1KHz, står det om øreproppene på pakken)
Spillern svarer fort når jeg bytter sanger, ikke noe tull der.
Min har 128 mb plass, men fåes og i 64 eller 256 mb.
Et minus er at den bare støtter USB 1.1, men på 64, 128 eller 256 mb spiller det liten rolle.
[b]4.1/6[/b]


[u][b]Betjening[/b][/u]
Hold play inne for å skru på/av, skifte sanger med en "vippespak" på siden. Du kan låse den(Tastelås altså) ved å dra en liten bryter til siden, da kan du legge den i lomma uten å skifte sanger, skru på volum. Record er og til stede, den skal du holde inne mens du tar opp. Diplayet har blått "backlight" sånn at du kan lett bestjene den i mørket. Rett og slett bra for en så liten spiller, minst på nivå med MuVo NX!
[b]4.8/6[/b]


[u][b]Design[/b][/u]
Ganske lekkert. Metallknapper og metallramme rundt LCD-displayet gjør dette til en helt grei spiller designmessig(Metallet har chrome finish)
Ledningene og bærestroppen er minuset, passer ikke helt til resten av spillern.
[b]5/6[/b]


[b]Oversikt[/b]

Ytelse: [b]4.1/6[/b]
Betjening: [b]4.8/6[/b]
Design: [b]5/6[/b]
Pris vs. Det du får i pakken: [b]5.6/6[/b]


[u][b]4.8/6[/b][/u]

Dette føler jeg er er rettferdig karakter, HjemmePC slukte den og tilber vel nærmest denne tingen, fikk 6/6 i et av bladene deres. Jeg er litt mer kritisk.

----
Edit: Justerte litt på layout.
----

Mvh,
Zythius Endret av Zythius
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...