Gå til innhold

half life 2 i steam?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg vet at å diskutere hl2 ikke er så bra på forumet lenger men for bare en time siden hørte jeg at hl2 kunne du få tak i på steam.. er dette sant??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette kunne du ha sjekket ved å ta en rask titt på HL2 sine offisielle hjemmesider, og svaret er selvfølgelig; Nei.

HL2 kommer ut en eller annen gang, og du kommer til å se det over alt på nett når det skjer.

-KJ

Skrevet

Når spillet kommer , er det mulig å laste ned dette gjennom steam sine nettverk , men du må selvfølgelig ha en Key som følger med i bundelen til XT kortet ;)

• 4 uker senere...
Skrevet
Når spillet kommer , er det mulig å laste ned dette gjennom steam sine nettverk , men du må selvfølgelig ha en Key som følger med i bundelen til XT kortet ;)

Hvilke grafikk kort er det som får hl2? Jeg har ati radeon 9600.

Skrevet (endret)
Bundelen finnes bare i 9800XT- kortene nå. Det var bare i starten at 9600- serien hadde HL2- kort med.

Jeg har 9600XT og fikk med bundelen! :D Har nå Valve Premier Pack (Half-Life, Counter-Strike, Days of Defeat, Team Fortress Classic, Deathmatch Classic, Opposing Force, og Ricochet), alt gratis selvfølgelig, og får også Half-Life 2 når den kommer ut.

Endret av ProZaC

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...