Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Må regne med forstyrrelser på linja...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en ADSL-løsning fra Tiscali, som det til tider er litt småproblemer med. Ingenting alvorlig, men ting som at modemet på restartes osv.

 

Tiscali sier at slike forstyrrelser på linja måtte vi regne med, siden vi bor forholdsvis avsides, og kabelstrekket blir så langt.

 

Er dette normal service fra bredbåndsleverandører??

Jeg mener at jeg burde få like god tilkobling som alle andre, når jeg tross alt betaler like mye...!?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei,dette må du for guds skyld ikke gi deg på...Tiscali er riktig nok kjent for og drite en lang marsj i sine kunder men selv om du bor litt avsides så skal du ikke lide for det..Du betaler jo akkurat det samme som en som er nabo til sentralen...Hvis ikke Tiscali vil rette opp denne feilen så er det ett klart kontrktsbrudd og du kan dermed si opp avtalen med dem og gå til anskaffelse av en ny ISP..(noe som jeg gjorde) :thumbs: STÅ PÅ :thumbup:

Skrevet

Hvis kabellengden din er for lang, så burde Tiscali sagt fra om dette når du kjøpte bredbånd, slik at du selv kunne bestemme om du fortsatt ville ha det. Krev prisavslag.

Skrevet
Har en ADSL-løsning fra Tiscali, som det til tider er litt småproblemer med. Ingenting alvorlig, men ting som at modemet på restartes osv.

 

Tiscali sier at slike forstyrrelser på linja måtte vi regne med, siden vi bor forholdsvis avsides, og kabelstrekket blir så langt.

 

Er dette normal service fra bredbåndsleverandører??

Jeg mener at jeg burde få like god tilkobling som alle andre, når jeg tross alt betaler like mye...!?

ja jeg syns Tiscali burde rykke huset ditt opp med rota og flytte deg til

sivilasjonen, det er tross alt deres feil at kablestrekket er så langt.

 

:laugh:

 

ingen som tvinger deg til å kjøpe produktet deres hvis du ikke vil.

Skrevet
Er dette normal service fra bredbåndsleverandører??

Jeg mener at jeg burde få like god tilkobling som alle andre, når jeg tross alt betaler like mye...!?

Nei, det tas forbehold om linjekvalitet og det gjøres ingen stor og dyre utbedringer av linja i slike tilfeller.

Mister du sync eller bare stopper det opp?

Skrevet

hmm. samme problemene jeg også. at du ikke kan koble det til internett fra tid til annen. men dette gjelder vel alle leverandører siden jeg bor litt avsides liggende?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...