Gå til innhold

steam nede?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
' date='04/03/2004 : 23:05'] Sliter med denne feilen nå når steam endelig skulle "fungere" igjen.. har forsøkt "verifying" av emailadressen min, men den bekreftelsesmailen har aldri dukket opp.. har forsøkt en del ganger nå.

 

Noen tips?

Avslutt steam helt

Gå innom steam mappa og slett fila "ClientRegistry.blob"

Start steam

Oppdater

Prøv igjen

 

Funker til mye :p

Lenke til kommentar

Jeg kommer ingen vei. Trykker på steam. Ikonet dukker opp i tray, og så fosvinner det igjen etter noen sekunder.

 

Jeg lastet ned "steaminstall.exe" og prøvde å installere på nytt, men da kommer steam vinduet som "oppdaterer" og etter 2 sekunder "Fatal Error: No Steam Content Servers available, please" (ja, det står bare please, siden det ikke er plass til mer).

 

Slik har det vært siden i går.

 

Half-life er det eneste spillet jeg har betalt for. Frister liksom ikke å gjøre det igjen...

Lenke til kommentar
Kan det ha noe med at steamserverene nettopp ble satt opp igjen og når du prøvde med din andre pc så var den satt opp?

 

:roll:

 

Prøv med din "første" pc nå.

Nei... Det er ikke så enkelt vettu...

 

Jeg tok reset på netopia routeren min nå. Skjer fortsatt akkurat det samme. :(

Endret av P@yNe
Lenke til kommentar

Men nå er den nede igjen.. får 404 mot steampowered.com, svarer ikke på ping.. Ny DDOS kanskje?

 

suckysucky. :thumbdown:

 

 

EDIT: oppe igjen. men nå oppstår det unhandled win32exception i hl.exe filen :S

Endret av [bat]
Lenke til kommentar
' date='05/03/2004 : 16:00'] Men nå er den nede igjen.. får 404 mot steampowered.com, svarer ikke på ping.. Ny DDOS kanskje?

 

suckysucky. :thumbdown:

 

 

EDIT: oppe igjen. men nå oppstår det unhandled win32exception i hl.exe filen :S

Bare problemer eller? Uff da...

Nei, nå slenger jeg bare forslag ut i luften, uten å vite om de vil hjelpe eller gjøre det verre. Forslaget jeg gir nå kan alltids stilles tilbake igjen.

Finn 'hl.exe' (tror det var den), høyreklikk, sett den til å kjøre komfortabelt med Win95 eller nyere. Ja, dette kan du kun gjøre i noen OS (husker ikke hvilke, men i hvertfall XP). Prøv så.

Hvis det ikke løser seg kan du avhake den funksjonen du haket av.

 

Tviler på at dette vil hjelpe, men er verdt et forsøk!

Du kan også teste løsningen jeg gir han under. ;)

 

Jeg har fått oppdatert, men får ikke "verifisert epost-adressen" min.

 

Og kommer ikke inn på servere fordi de ikke får sjekket meg opp med ID eller noe sånt. (Var ikke tallet 31 i den meldingen mon tro?)

 

Var det ikke deg jeg gidde den linken? Leste du?

 

Prøv og logg av Steam, så avslutter du, sjekk for prosesser så ingenting som hører til Steam kjører. Start Steam igjen, logg inn og prøv igjen.

 

Merk: Logg av, ikke bare avslutt og start det opp igjen.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
  • 5 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...