Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Erfaringer med Norskweb.net


Anbefalte innlegg

Eller bare nei.

Har sett her, og alle de som er nyregistrerte har jeg sett på irc, samtidlig.

Hvis dere ikke kan tro på det, så få en admin til å sjekke IP-adressene, så ser dere at det er helt forskjellige folk det er snakk om.

 

De nyregistrerte er kunder av Norskweb, som synes Norskweb fungerte helt fint, og vil forsvare de litt. Ihvertfall jeg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg ler godt og lenge av slike forbrukersaker hvor det plutselig "helt tilfeldig" dukker opp et par-tre nyregistrerte brukere. Skjønner ikke disse menneskene at de bare trykker troverdigheten til foretaket sitt ennå lenger ned i gørra? Det skjer igjen og igjen, regnestykket er enkelt:

 

Ukjent selskap +Vanlige brukere på forumet forteller om monkey business + Nyregistrerte brukere tar selskapet i forsvar = En os av A/S HUMBUG.

Altså, en gang må man registrere seg og noe må være det første innlegget.

Jeg fikk url på IRC, og registrerte meg for å kunne si min mening om denne saken.

Lenke til kommentar

Jeg synes det blir tatt noen forhastede konklusjoner her. Såklart, det kan kanskje stinke litt når et firma i trøbbel plutselig endrer sin drift, men nå må ikke alle settes i samme bås.

 

Norskweb er et firma som er preget av uflaks den siste tida. Jeg snakket med Erik Jagland i Norskweb før dette skjedde, og han hadde store planer om å gjøre supporten bedre for Norskweb sine kunder. Et fyldig kontrollpanel var blant annet under utvikling.

 

Men, så begynte bankproblemene, og hvilke personer som betalte hva, var ikke lenger tilgjengelig. Denne infoen måtte gjøres manuelt, og tok mye lenger tid. Midt i det hele kom en massiv kundestorm, og det hele toppet seg da Kvalito fikk problemer.

 

I følge forbrukerkjøpsloven har de som ikke har fått levert webpakker krav på en del, men jeg er blant dem som har tiltro til at det løses opp i trøbbelet. Viljen er jo der, Erik Jagland er ikke blant dem kaster problemene til side.

 

Det er umenneskelig at alt konstant går på skinner.

Lenke til kommentar

Vel jeg tror vel egentlig vi har sagt det meste her nå, og jeg for min egen del skal la Norinett få all mulig rom for å bevise at mistankene var feil. Håper jo egentlig det, for det er rom for flere seriøse, mens jeg håper de useriøse forsvinner fort.

 

Skal også legge til at Norinett's forsvar er plausibelt selv om det er mistenkelig. Så la oss legge saken død og heller åpne en ny tråd om det skulle dukke opp "lik" i lasten til Norinett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...