Faxofile Skrevet 3. mars 2004 Skrevet 3. mars 2004 Tittelen sier vel det meste. Er det noen som bruker myHTPC her? Det burde være en norsk brukergruppe på dette som har tips og triks også. Anyone? Forslag? Er nybegynner, men er litt frelst :-).
DementedAlbino Skrevet 3. mars 2004 Skrevet 3. mars 2004 tror jeg ville testet showshifter før jeg hadde kjøpt myhtpc. www.showshifter.com
Faxofile Skrevet 3. mars 2004 Forfatter Skrevet 3. mars 2004 øh, det var vel ikke spørsmålet. Ang det ene vs det andre så er myhtpc gratis og gir veldig store muligheter for egendefineringer. Kort sagt et meget godt program. Har ikke erfaring med showshifter :-). Så spørsmålet er fremdeles det samme: Er det noen som bruker myHTPC her?
oddjohan Skrevet 13. mars 2004 Skrevet 13. mars 2004 Ja jeg bruker myHTPC - midt i blinken for meg ihvertfall. Er det noe du lurer på så post det her.
Faxofile Skrevet 14. mars 2004 Forfatter Skrevet 14. mars 2004 Tenkte om det var noen som hadde laget noen spesialsydde norske innlegg ala radiokanaler osv :-). Litt mer norsk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå