Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Bestilte en router som skulle leveres til min mor i bodø, og fakturaen skulle til meg.

men tror dere jaggumeg at de ikke presterer og sende den hjem til meg?

og ikke gidder de inrømme at de har gjort feil.. så nå ble den rimelige routeren ikke så billig som vi hadde trodd..

 

 

holder meg til psdata heretter ja...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei,

 

vi har ikke for vane å kommentere negativ omtale vi får i åpne forum, da vi 99% av tilfellene hvor feil oppstår greier å løse saken direkte med kunden. Siden vi ikke kom noen vei i vår samtale med deg på vår livechat, velger vi derfor å svare deg her i forumet.

 

Vi gjennomgått vårt nettbutikksystem og prøvd å gjenskape feilen som skal ha oppstått da du la inn forskjellig leverings og faktura-adresse. I kildekoden har vi sett og konstantert at det kun er dataene i registreringsfeltene som du fyller ut som blir benyttet både i ordren som bli lagt i databasen og i den automatiske ordrebekreftelsen som sendes få sekunder etter at du har lagt inn bestillingen. Du mente at vi hadde endret adressen din i forhold til oppgitt adresse. Noe vi ikke har gjort. Ordrebekreftelsen som du selv sier inneholder samme leverings og faktura-adresse, sansynligjør dette. Ordrebekreftelsen, som nevnt over, blir generert automatisk på bakgrunn av innlagte data i betillingsøyeblikket. Vi har heller ikke fått tilbakemelding fra noen av våre andre kunder at dette har vært et problem, og vi har svært mange kunder som legger inn bestilling hver dag, på samme måte som du har gjort.

 

Feil kan selvfølgelig oppstå hos alle nettbutikker, og de i tilfeller det skjer, har vi ingen problemer med å innrømme dette. Vi bruker tilbakkemeldinger vi får fra våre kunder, til å forbedre systemene våre og forhindre at feil oppstår. I dette tilfellet er vi 100% sikker på at feilen ikke ligger hos oss. Vi er selvsagt lei for at vi ikke har gjort deg som kunde fornøyd, men vi føler at vi har gjort det vi kan på bakgrunn av den informasjonen vi har fått.

 

Med vennlig hillsen

 

Martin Damm Laupstad

Mamoz Data brukerstøtte

Lenke til kommentar

Hvis dette som Mamoz sier her om at leverings og fakturaadresse var den samme så vil jeg si at du "Maxmix" har gjort en utrolig feil. For også og klage på webbutikken etterpå.

 

Så en MEGET stor del av alle feil er brukerfeil. Så jeg våger og påstå at du har gjort feilen her.

Feil kan såklart oppstå ,men det meste er ganske automatisert.

Lenke til kommentar
Bestilte en router som skulle leveres til min mor i bodø, og fakturaen skulle til meg.

men tror dere jaggumeg at de ikke presterer og sende den hjem til meg?

og ikke gidder de inrømme at de har gjort feil.. så nå ble den rimelige routeren ikke så billig som vi hadde trodd..

 

 

holder meg til psdata heretter ja...

Hva stod på ordrebekreftelsen du fikk da?

 

Hvis det var noe feil her, er du pliktig til å snarest ta kontakt med selger for å rette opp feilene. Hvis dette ikke blir gjort, blir dette tolket som at alt er ok.

Lenke til kommentar

Skal ike uttale meg om hva som har skjedd i dette tilfellet, men jeg opplevde det samme med Databutikken.com

 

Bestilte fakturaadresse en plass, levering hos meg. Varene ble sendt på samme adresse som faktura. Så dette allerede på ordrebekreftelse, men for meg gjorde det ikke så mye da det er snakk om svært liten avstand.

 

Poenget her må være at selv om ting er automagisert betyr det ikke at det fungerer riktig... :)

 

-KJ

Lenke til kommentar

MaxMix har ikke svart her i etterkant, så regner med at han har forstått at han har gjort en feil og dermed ikke kommer noe sted med dette. Selv har jeg ikke hatt problemer med slikt, men sjekker alltid på ordrebekreftelse at leveringsadresse, bestilte varer og lignende, stemmer med det jeg selv mener å ha lagt inn. Aldri opplevd avvik. Klart at automatiserte prosesser kan slå feil, men da burde flere enn MaxMix ha opplevd dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...