Gå til innhold

Ny bærbar


Anbefalte innlegg

Hey! Min ikke fullt så bra bærbare pc Fujitsu-Siemens lifebook C1020 er inne på reparasjon for andre gang på veldig kort tid, :cry: og jeg regner med at det blir fort en tredje gang = ny bærbar :thumbs: . Jeg lurer da på hvordan Elitegroup ECS sine bærbare stiller seg i forhold til andre kjente merker som IBM, HP, Compaq etc.
Er det noen som har erfaring med disse? Gjerne GREEN7363200 som jeg syns ser ganske fet ut. :love:
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
For å være helt erlig så har jeg ikke noen peiling på Elitegroup... har selv en IBM T40P som jeg er veldig fornøyd med, fikk den på tilbud (20000kr), men det er dessverre over nå... Noen som har noen erfaringer/peiling på Elitegroup maskiner?

Jepp! Har selv en g551 med 1GB ram, Pentium M 1.5 GhZ og er storfornøyd! Jeg bruker den til spill, programmering(java), filmer, og litt videoredigering! Kan ikke klage! Jeg vet at det finnes kraftigere bærbare som egner seg bedre, men jeg betalte kun 14000(3 mnd siden) for den, og den gir MYE igjen for pengene! Når det gjelder oppdatering av drivere til div komponenter så har jeg slitt litt med blant annet å oppgradere grafikkortet. På ecs sin hjemmeside finnes det drivere som er nesten 1 år gamle! Vet ikke om jeg hjalp deg så veldig mye, men du kan jo søke etter "Ecs" på dette forumet, finnes masse tråder!

Lenke til kommentar

Jeg har også en green 551, og er strålende fornøyd. Nå har jeg dog bare hatt den i tre uker, men den fungerer glimrende. Eneste som er litt problematisk er det innebygde wi-fi kortet, men det skal jeg bytte ut.

 

Når man ser på ytelse i forhold til pris, må det vel absolutt være å anbefale. Kunne tenkt meg å trykke litt på de tundra-pc'ene og sett om de er like bra de også.

Lenke til kommentar

har en g732 selv, ja de støyer litt,det varierer noe dog, en kompis har akkurat samme maskin som min å hans støyer nesten ikke noe av en eller anne grunn,vi kjøpte dem tilogmed sammen. jeg bruker min personlig til internett,litt skolearbeid,musikk,film og spill og da hører jeg såvidt en susing i bakgrunnen. men den bråker litt mye til f.eks en forelesningssal etter min mening. høy ytelse og ei bra maskin ellers synes ihvertfall jeg den er, få som kan konkurrere på pris!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...