smurfine 8 Report post Posted March 2, 2004 bruker koden list-style-image: url(../dike/Bilder/cross.gif); Vil gjerne ha større mellrom mellom ikonet og teksten. Noen som vet hvordan? Quote Share this post Link to post
haugsand 14 Report post Posted March 2, 2004 Det er ikke mulig å angi det du ønsker, noe som er et problem siden de ulike nettleserne tolker list-style-image forskjellig. Jeg anbefaler deg å heller bruke background-image til å sette inn et punkt. Quote Share this post Link to post
enden 28 Report post Posted March 2, 2004 (edited) Du kan jo alltids gi bildet litt ekstra inline margin-left Men den beste løsningen er å droppe list-style-image helt, og heller sette bildet som venstrejustert bakgrunnsbilde på li li { list-style-type: none; background: url(../dike/Bilder/cross.gif) scroll no-repeat left; padding-left: 15px; } marginen må du justere til den blir bra nok da edit; Sat var først, men jeg var best Edited March 2, 2004 by enden Quote Share this post Link to post
haugsand 14 Report post Posted March 2, 2004 enden: Uansett hvordan du vender på det, vil avstanden mellom teksten og bildet bli annerledes i Opera enn i Mozilla og IE. Prøvde masse da jeg lagde mitt forrige, upubliserte design. Quote Share this post Link to post
enden 28 Report post Posted March 2, 2004 enden: Uansett hvordan du vender på det, vil avstanden mellom teksten og bildet bli annerledes i Opera enn i Mozilla og IE. Prøvde masse da jeg lagde mitt forrige, upubliserte design. vet... Sliter med det på siden min. Men da får den bare være litt for lang i opera/moz, og litt for kort i IE Quote Share this post Link to post
haugsand 14 Report post Posted March 2, 2004 (edited) Pixy's brilliant rollovers er forresten greit å bruke om bildet endres på :hover. Edited March 2, 2004 by satyrium Quote Share this post Link to post