smurfine Skrevet 2. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2004 bruker koden list-style-image: url(../dike/Bilder/cross.gif); Vil gjerne ha større mellrom mellom ikonet og teksten. Noen som vet hvordan? Siter Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 2. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2004 Det er ikke mulig å angi det du ønsker, noe som er et problem siden de ulike nettleserne tolker list-style-image forskjellig. Jeg anbefaler deg å heller bruke background-image til å sette inn et punkt. Siter Lenke til kommentar
enden Skrevet 2. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2004 (endret) Du kan jo alltids gi bildet litt ekstra inline margin-left Men den beste løsningen er å droppe list-style-image helt, og heller sette bildet som venstrejustert bakgrunnsbilde på li li { list-style-type: none; background: url(../dike/Bilder/cross.gif) scroll no-repeat left; padding-left: 15px; } marginen må du justere til den blir bra nok da edit; Sat var først, men jeg var best Endret 2. mars 2004 av enden Siter Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 2. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2004 enden: Uansett hvordan du vender på det, vil avstanden mellom teksten og bildet bli annerledes i Opera enn i Mozilla og IE. Prøvde masse da jeg lagde mitt forrige, upubliserte design. Siter Lenke til kommentar
enden Skrevet 2. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2004 enden: Uansett hvordan du vender på det, vil avstanden mellom teksten og bildet bli annerledes i Opera enn i Mozilla og IE. Prøvde masse da jeg lagde mitt forrige, upubliserte design. vet... Sliter med det på siden min. Men da får den bare være litt for lang i opera/moz, og litt for kort i IE Siter Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 2. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2004 (endret) Pixy's brilliant rollovers er forresten greit å bruke om bildet endres på :hover. Endret 2. mars 2004 av satyrium Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.