pgdx Skrevet 1. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2004 (endret) Jeg bruker aMSN 0.90 på Fedora, og får ikke til å skrive de tre siste tegnene i alfabetet. Jeg har prøvd med både iso-8859-1 og iso-8859-15 Noen som vet nøyaktig hvordan man får det fikset? Sak løst Ved hjelp av remiss og DummeGaas fikk jeg det til. Satte kodingen til UTF-8 istedenfor iso-8859-1. Takk for hjelpen! Endret 22. mars 2004 av Toolshed Siter Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 4. mars 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. mars 2004 Ingen som bruker aMSN 0.90 her? Siter Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 4. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2004 Jo, men jeg kan alltid bruke alle norske tegn i alle program uten å stille på noe som helst. Siter Lenke til kommentar
moesen Skrevet 4. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2004 Hva med å laste ned en norsk "patch" eller hva jeg skal kalle det... Se her http://amsn.sourceforge.net/modules.php?na...page=langno.dat Last ned den norske tingen der å se om det blir bedre... Siter Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 22. mars 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. mars 2004 Jeg får rett og slett ikke til Æ, Ø og Å i aMSN på denne PC-en her. De ser slik ut: Æ æ Ø ø Ã… Ã¥ Dette er selvsagt veldig irriterende. Jeg har prøvd det aller meste, men det er kun i aMSN det ikke virker. Er det noen som har noen forslag? Jeg har avinstallert det, og installert det på nytt, har valgt kodin iso-8859-1 og norsk språk. Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.