Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Mtulink


Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg leste abonnementsvilkårene som står på mtu sine web sider, og et stykke nede på siden så jeg dette:


[b]Bruksrett og Videresalg [/b]
Kunden forplikter seg til å holde brukernavn og passord hemmelig for andre. Kunden har ikke rett til å videreselge MTU LINK AS Internett-tjenester,
la andre få tilgang til eller på annen måte benytte MTU LINK AS Internett utover det som denne tjenesten gir adgang til. Videresalg av internett aksess, eller tjenester inkl. logo og annonseplass på Web-sider krever egen avtale med MTU LINK AS. [color=red]På fastlinjer levert av MTU LINK AS (herunder ADSL, trådløst, digitalt, xdsl ) forutsettes det ikke overført mer en 3Gigabyte pr kalender mnd. MTU Link AS vil fakturere 500,- pr påbegynte gigabyte etterskuddsvis.[/color]


Link: [url="http://www.mtulink.no/?child=17&cat=vilkaar"]http://www.mtulink.no/?child=17&cat=vilkaar[/url]


Vil dette da si at jeg må betale 500!? kr for hver ekstra GB jeg laster ned? :scared:
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Og jeg trudde at Telenor ADSL var sinnsyke ?

Tenk på dem som ikke har kontroll på nedlastingene, eller et virus om spres seg som pokker ?

Hei

Alle dere som hadde avtaler med Kvalito, nå MTU Link skal forholde dere til FRI nedlastning, ingen bruksbegrensninger 24 timer i døgnet . enkelt og greit :-)

 

med vennlig hilsen

 

Jo Lerheim

Driftssjef

 

MTU Link

Lenke til kommentar
Og jeg trudde at Telenor ADSL var sinnsyke ?

Tenk på dem som ikke har kontroll på nedlastingene, eller et virus om spres seg som pokker ?

Hei

Alle dere som hadde avtaler med Kvalito, nå MTU Link skal forholde dere til FRI nedlastning, ingen bruksbegrensninger 24 timer i døgnet . enkelt og greit :-)

 

med vennlig hilsen

 

Jo Lerheim

Driftssjef

 

MTU Link

Phew!

 

Det var da enda godt :yes:

 

Har MTU link kjøpt hele Kvaltio eller bare folka i Trondheim?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...