Gå til innhold

Iriver IFP-190TC


Anbefalte innlegg

Jeg fikk denne spilleren for ca noen dager siden. Jeg er storfornøyd, alt lever egentlig opp til forventningene untatt batteritiden. På irivers hjemmesider stod det 20 timers batteritid med 1 aa batteri. Det samme stod på siden jeg kjøpte fra(mpx.)

 

Det stemmer ikke akkuratt. Det er derimot veldig langt unna også. Ikke det at jeg har målt, men 6-7 timer tror jeg stemmer bedre. Det er jo også bra til at det er kun 1 batteri, men det skal jo være 20 timer :no:

 

Hvorfor har jeg så kort batteritid? Hva kan jeg gjøre?

 

Jeg har ikke oppdatert firmware på spilleren. Kan det ha noe å si for batteritiden?

 

Hvilke batterier er det iriver har fått 20timer med?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Firmware Kan ha noe å si. Har imidlertid hørt om oppdateringer som også øker strømforbruket. Ellers har spilletiden å si med hvilke innstillinger du bruker (mye lys på display etc), og om du "trykker mye fram og tilbake" - altså om du bruker strøm :)

Type batteri har også en del å si. Billige batterier kan være mye for pengene, men hvert batteri varer kortere enn fx duracell.

 

6-7 Timer høres imidlertid alt for lite ut. Du kan godt kontakte mpx (gjerne etter ny firmware, ellers sier de sikkert at du bør oppdatere), så får du kanskje en ny.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...