Gå til innhold

Komplett/komplott eller hvordan var det nå igjen


Anbefalte innlegg

Jeg var som så mange andre dritt sur på komplett etter lang ventetid på en ny vare, fordi de greide å sende meg feil. Derfor satte jeg meg ned og skrev en ikke fult så diplomatisk email til de. Og en dag etter jeg har gjort det sendte de varen til meg og jeg fikk i tillegg (hold på hatten nå) ett krus.

Dette må jeg si at gjorde meg glad og litt lettere til sinns, ikke for at kruset gjorde meg så veldig glad, men for at de i det hele tatt gidder å bry seg med å gi en liten kompensasjon(om enn aldri så symbolsk). Jeg har dermed offesielt strøket komplett fra "totalt uduglige" lista mi og de har nå havnet på "brukes i nødfall" lista. Men det gjenstår seff å se om jeg har fått riktig denne gangen nå da, but so far so god.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har akkurat handlet av Komplett selv, og jeg må si meg svært fornøyd. Jeg måtte bytte en vare på grunn av en tabbe jeg gjorde selv, og da bestilte jeg bare den riktige, ventet på at den kom i posten, og brukte angreretten til å sende tilbake den gale varen. (Har ikke fått igjen pengene for den enda, men jeg regner med at det går greitt. De sa i alle fall at det skulle være i orden på telefon).

 

Det eneste jeg er misfornøyd med nå, er at jeg kjøpte XP1800 istedenfor NW1.8 for å spare penger, og sitter nå med et jetfly (høres i hvertfall slik ut), men dette er jo AMD's feil, og ikke Komplett.

Lenke til kommentar

Ja gutta på komplett jobber iherdig nå får og rette

opp all den negative fokuseringen det har vært med dette "snuskeriet" med (brukt som nytt)

Ja og de kjører det fete tilbudet (Ukens tilbud denne uken) på den meget omtalte hansol 900p ,

sjekk selv dere 2295 ,- får en helt kurant 19 tommer med sylskarpt bilde :smile:

http://www.komplett.no/k/k.asp?action=ukens

Det kaller jeg GOD pris :grin:

Ja hadde ikke jeg hatt min Samsung Syncmaster 950p hadde jeg droppet min "boikott" av Komplett og kjøpt den hansolskjermen da jeg vet den er bra siden 2 av mine kamerater har den :grin:

 

Men men handler stort sett mitt utstyr hos psdata da de har meget god service og rask levering , men selfølgelig vis komplett skjerper seg så er jeg ikke fanatiker, ja jeg driter stort sett i logoen/butikkmerke bare jeg får god service/Kvalitet og gode priser :smile:

 

 

_________________

eyeflash.gif

 

 

 

 

[ Denne Melding var redigert av: i-am på 2002-03-20 19:25 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...