Gå til innhold

Xbox modchip


joZa

Anbefalte innlegg

Jeg har tenkt å kjøpe meg xbox modchip, bla. for å kunne se filmer på den. Jeg skal også ha en 120 gb harddisk. Er det SmartXX jeg bør kjøpe? Eller Xbit? Hva er forskjellen på disse to?

 

Jeg har fått anbefalt The Console Corner, men den finner ikke siden hvis jeg prøver å bestille. Noen som har en side å anbefale meg?

 

Når det gjelder harddisk, hvilken bør jeg kjøpe? Jeg har hørt at Seagate er best, da man kan "låse" disse.

 

Edit: Kan heller ikke lodde, men forstår at man må lodde et punkt uansett (slipper man dette på xbit?). Hvordan er det å gjøre dette?

Endret av joZa
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er lov å snakke om modchips ifølge de nye retningslinjene.

 

Jeg har ikke noe problemer med å finne chipen på console corner, men når jeg trykker på add to cart eller view cart, finner ikke explorer siden. Er det bare jeg som har dette problemet?

 

Er det noen som vet hvilke fordeler (og ulemper) det er med smartxx fremfor xbit? Smartxx er jo 4. generasjon mens xbit er 3. generasjon. Xbit frister mest da den er helt loddefri.

Endret av joZa
Lenke til kommentar

Eller en x-bit :) Fordelen med den er ihvertfall at du kan bruke usb til å flashe den...

Muligens de nye chippene som Xenium er verdt å kjøpe og, har ikke satt meg så mye inn i de enda...

SmartXXX blir (er?) også sluppet på matkedet, skal vistnok være en veldig bra chip!

Endret av b_cybe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...