Gå til innhold

Radeon 9800 Pro IceQ

jonni_70

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har sett litt på det der. Det er nok et meget bra kort. Nå slipper du å være redd for at kortet knekker under frakt på grunn av tyngden til kjøleren, fordi du har garanti fra produsenten. Det har du ikke hvis du monterer den kjøleren på et "vanlig" radeon 9800pro kort.

Siden det er kjøleribber på minnebrikkene også, burde det fint kunne flashes til et 9800XT.

Uansett hvilket 9800pro kort du går for blir du nok fornøyd. Jeg sitter her med et PowerColor, som nok ses på som det "dårligste" 9800pro kortet, og jeg er storfornøyd. :thumbup:

9800pro :love:

Skrevet
I mine øyne er PowerColor kortet best , Pris/ytelse ;)

Kunne ikke vært mer enig! Og for en bundle, fikk med det nyeste Tomb Raider-spillet og Big Mutha Truckers (det er genialt i veldig korte perioder) :p !

Skrevet
Big Mutha Truckers (det er genialt i veldig korte perioder) :p !

Det spillet er helt elendig. Har aldri spilt noe så dårlig :thumbdown:

Merlin: Jeg er enig med deg hvis vi tenker pris/ytelse, men på bare ytelse er det nok noen kort som er hakket bedre. Mulig at kortet hadde vært bedre hvis det hadde vært "Built by Ati" :ermm:

Skrevet
Big Mutha Truckers (det er genialt i veldig korte perioder) :p !

Det spillet er helt elendig. Har aldri spilt noe så dårlig :thumbdown:

Er enig med deg der, ikke et spill man sitter oppe hele natta og spiller! Men mener bare at det er ufattelig underholdene i korte perioder over ca. 15 minutter :p !

Uansett var hele kommentaren min om spillene PC er bundlet med veldig ironisk ment, Tomb Raider er så ufattelig dårlig at jeg spilte de i ca. fem min før jeg uninstallerte det og satte meg til med Duke Nukem 2D (der har du kongespill)...

Skrevet
Siden det er kjøleribber på minnebrikkene også, burde det fint kunne flashes til et 9800XT.

Jeg vil legge til at det ikke betyr noe som helst om brikkene har heatsinks.

Det er ikke sikkert brikkene vil kjøre 365 MHz bare fordi det er heatsinks på dem..

Så da er det ingen garanti for at 9800XT bios vil funke..

Jeg merka forresten ingen spesiell ytelseforskjell på pro og xt bios (uansett clock)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...