Gå til innhold

Intellimouse explorer slår seg av


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Eg har Intellimouse explorer 3.0. For eit par dagar sidan slo den seg av (lyset slo seg av, trur ikkje den fekk straum) medan eg spelte ei runde UT2003. Prøvde å skifte USB port utan hell. Etter ein restart var den riktignok i fin form igjen... trudde eg.

 

No slår den seg av/mistar straumen veldig ofte. Det kan ta alt frå 5 minutt til 3 timar, men det er garantert at det skjer i løpet av ein dag. I går måtte eg restarte PC'en 9 gongar. Først tenkte eg det var maskinvare men fant etter ei stund ein artikkel i MS knowledgebase http://support.microsoft.com/default.aspx?...kb;EN-US;321122

 

Eg gjorde det som står der, men problemet er der endå :mad:

 

Bør legge til at den aldri slår seg av når den står urørt. Det skjer ALLTID i det eg beveger musa.

 

5 sekund etter at den slår seg av får eg ein sånn "gul beskjed" nede i hjørnet om at ein USB ting har ein feil og at windows ikkje gjenkjenner den. Så står det ironisk nok at at eg bør trykke på denne meldinga for å fikse problemet :ermm:

 

Har ikkje lagt til ny programvare i det siste heller. Det kom heilt ut av det blå.

 

Nokon som har opplevd det same og veit korleis ein fiksar det? Litt irriterande å måtte reinstallere windows pga. dette.

 

-vslatten

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har hatt noe liknende problemer med min.. på min var det ledningsbrudd der kabelen går inn i musa.. Er enkelt å sjekke om du har tilgang til et multimeter.

Om du ikke har tilgang til det eller ikke vil åpne musa så er det bare å se om problemet blir værre med tiden..

slutter den tilslutt helt å funke er det nok stor sannsynlighet for at det er det som er problemet.

Lenke til kommentar

Nevermind det om korleis den skal opnast. Fant ei side som forklarte det i detalj.

 

Men eg trur eg lar dette vere ein "last resort". Kjøpte den for 1,5 år sidan. Kor lang er garantien på ei mus? Her står det faktisk 5 år, men gjeld dette frå komplett også? Kan vel uansett vinke farvel til ein slik garanti dersom eg opnar den.

 

-vslatten

Lenke til kommentar

først av alt... hva slags hovedkort har du?

 

Hadde nettopp samme problem med min gamle pc. Hadde VIA K7T266 Pro kort og om jeg brukte USB porten på msie3.0 så hendte det OFTE at den skrudde seg av. Hørt fler som har problemer med nettopp dette hovedkortet og problemet du beskriver.

 

Eneste jeg kan si er at du må bruke PS2 porten, da skjedde det aldri hos meg!

 

Kjøpt meg nytt hovedkort og prosessor nå... nå skjer det ikke lenger...

Lenke til kommentar
først av alt... hva slags hovedkort har du?

 

Hadde nettopp samme problem med min gamle pc. Hadde VIA K7T266 Pro kort og om jeg brukte USB porten på msie3.0 så hendte det OFTE at den skrudde seg av. Hørt fler som har problemer med nettopp dette hovedkortet og problemet du beskriver.

 

Eneste jeg kan si er at du må bruke PS2 porten, da skjedde det aldri hos meg!

 

Kjøpt meg nytt hovedkort og prosessor nå... nå skjer det ikke lenger...

Akkurat det skjedde på 2 maskiner hos meg også, tydeligvis et problem med det kortet der.

 

Som sagt, test i PS2-porten ;)

Lenke til kommentar

Hei.

 

Takk for alle svar. Det siste døgnet har den faktisk fungert bra. Får håpe dette held fram... Forstår ikkje kva som skjer her. Skal teste PS2 porten dersom feilen kjem tilbake.

 

Har faktisk eit VIA KT333 basert hoverdkort (MSI KT3 Ultra). Så det kan nok vere noko der. Men det har jo funka fint i 1,5 år... Så kvifor det plutselig ikkje skulle gjere det er eit mysterium.

 

Har prøvd å bøye masse på ledningen i begge endane, men utan resultat. Så eg trur ikkje det er den som er problemet.

 

-vslatten

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...