Gå til innhold

Lite aktivitet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Den var ikke noe serlig alikevell, den hadde bare dritt artikler. Ikke noe av interesse. De hadde det mac1 hadde 2 dager før. Noe av det så ut til å være copy paste.

...og med slike tilbakemeldinger vil nok kvalitet/kvantitet fyke i været. :thumbup:

 

 

:roll:

Egg-zactly.

 

Vi som hadde en ambisjon om å drive amac.no til et tålelig bra nivå mistet vel egentlig interessen en etter en på slutten av det herrens år 2003. Hvorfor, annet enn at det er dritkjedelig å gjøre gratisarbeid, er ikke relevant. :-)

 

Mac1 hadde vel på samme tid ikke mye mer enn trelinjersartikler. Dersom du (Macfan)ç synes trelinjersartikler med link til et utenlands nettsted er noe å hoppe i taket for, så var nok amac aldri stedet du lette etter.

Lenke til kommentar
Vil bare si at jeg håper forumet her klarer å holde en stund, det kan jo utvikle seg til å bli bra.. ;)

jeg digger det!

Det håper jeg også!

 

Men det er vel en grunn til at aktiviteten er ganske lav her, vi mac-folk er jo

veldig mye mindre plaget! :devil:

 

Når eg ser hvor dæm plages med i Windows i forumet må eg humre litt

:mrgreen::evil:

 

Men vi er i stort mindre tall også da...

Lenke til kommentar

Jeg har nok formulert meg heller dårlig. hm.. det jeg mente, var at hvis du ser de siste artiklene i amac sin historie så ser du at det ikke er noe serlige store ting og tang.

 

http://advertpro.hardware.no//banners.pl?r...24&keyword=NULL

http://advertpro.hardware.no//banners.pl?r...07&keyword=NULL

http://advertpro.hardware.no//banners.pl?r...86&keyword=NULL

http://advertpro.hardware.no//banners.pl?r...37&keyword=NULL

 

Det er bare oppgraderinger som er her, og det finner vi alle andre steder og. Alt er oversatt til norsk, men det er ikke så vanskelig å lese engelsk på apple sine sider, og der står det mye mer detaljert. Det er heller ikke noe ekstra ting, som iPod tilbehør, RYKTER, og lengre artikler. noe jeg savner sterkt.

 

Synes at mac1 hadde mye mer stoff mens amac forsatt var oppe.

 

Men for all del dette har ingen ting med det synet jeg har på forumet. Det er et knasende godt forum med fantastiske folk. Der jeg har fått all den hjelpen jeg trenger.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Som noen allerede har sagt her, så drives dette nettstedet på frivillig basis, og jeg forstår godt at det ikke er mulig å drive et aktivt nettsted med hyppige oppdateringer når det bare er få personer. Men får man rekruttert flere folk til å joine så vil jeg tro at det er fullt mulig å kunne skaffe et bra norsk mac-sted.

 

Man er avhengig av enten å ha noen få som kan jobbe med det veldig mye, eller så må man ha mange som kan jobbe litt (eller helst en blanding).

 

Håper at amac-gjengen som virker som hyggelige folk kan gjenreise dette nettstedet i tiden som kommer, da jeg virkelig savner et bra norsk mac-nettsted.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

En ting jeg akkurat oppdaga, var at den greia på forsiden til amac.no som viser siste tråder fra forumet tydeligvis var ødelagt. Nå som amac har fått nytt design (pene greier, forresten), oppdaga jeg plutselig at forumet faktisk ikke har vært dødt siden februar :)

Lenke til kommentar
En ting jeg akkurat oppdaga, var at den greia på forsiden til amac.no som viser siste tråder fra forumet tydeligvis var ødelagt. Nå som amac har fått nytt design (pene greier, forresten), oppdaga jeg plutselig at forumet faktisk ikke har vært dødt siden februar :)

Du store... Jeg oppdaget fra forumet at amac.no ikke var død lenger :) Hvem er det som er sjef for dette nå da?

Lenke til kommentar
En ting jeg akkurat oppdaga, var at den greia på forsiden til amac.no som viser siste tråder fra forumet tydeligvis var ødelagt. Nå som amac har fått nytt design (pene greier, forresten), oppdaga jeg plutselig at forumet faktisk ikke har vært dødt siden februar :)

Du store... Jeg oppdaget fra forumet at amac.no ikke var død lenger :) Hvem er det som er sjef for dette nå da?

OH YES!

 

WE ARE BACK!

 

:devil:

Lenke til kommentar

Hei alle dere som leser denne tråden.

 

Amac.no er på vei til å gjenoppstå fra asken og det er fremdeles jeg som har ansvaret, men i motsetning til tidligere har jeg nå større drahjelp fra medarbeider, og det som er svært viktig er at resten av hw.no nettverket også nå ser potensiale i en mac-side og derfor står bak dette prosjektet 100%

 

Vi er ikke helt sikre på når den ferdige siden vil stå klar og den offisielle relanserigen vil bli, men de som følger med her de neste ukene vil nok få det med seg. Jeg har tror ikke det vil være så lenge til ettersom designet snart er helt klart.

 

Og med dette håper vi også at forumaktiviteten vil ta seg opp igjen.

Lenke til kommentar
jau, enig med dg der perbl... jeg kan ihvertfall si at jeg kan jobbe gansgke mye og ofte.. eneste er sommerferien, da er jeg borte i 8 uker.. Men, men... Håper detta løser seg... ;)

Jepp, om nødvendig kan jeg også snekre sammen en historie i ny og ne.

Jeg hadde såfall lest dine artikler, siden du kan mer enn de fleste på hele HW.no forumet. :yes:

 

Hvis Amac kommer opp fra de døde igjen så vil jeg gjerne ha en artikkel om linux på mac.

 

(ibrotha incoet ditt, er det ikke en person fra en Standly Kubrik film??)

Lenke til kommentar

Jeg hadde såfall lest dine artikler, siden du kan mer enn de fleste på hele HW.no forumet.  :yes:

:blush: Det er vel å overdrive en smule....
(ibrotha incoet ditt, er det ikke en person fra en Standly Kubrik film??)

Right on. Dr. Strangelove himself :D

Nei det er ikke overdrivelse! Sef er det selveste Dr Strangelove. Husket ikke det da, men ingen kan vel glemme en sprø tysk, rullestolbrukende nazist. Som har masseødelegelses våpen som hobby.

 

Du er nok en av de som kan mest på dette forumet, det er såfall min mening.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...