ZitizenX Skrevet 29. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2004 Hver gang jeg putter i en cd, kommer det opp hva jeg vil gjøre. (spille av,åpne i utforsker osv.) Er det råd til å fjerne dette. Synes det er utrolig iriterende. Siter Lenke til kommentar
Opus Skrevet 29. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2004 Min datamaskin -> høyreklikk på CD stasjonen -> egenskaper -> Autorun -> merk "velg en handling" -> velg "Ikke gjør noe". Siter Lenke til kommentar
ZitizenX Skrevet 29. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. februar 2004 Har gjort det men det kommer opp likevel. Skjønner ikke hva som skjer her. Siter Lenke til kommentar
Opus Skrevet 29. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2004 Og du trykket "bruk" etterpå, ikke bare OK? Siter Lenke til kommentar
ZitizenX Skrevet 29. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. februar 2004 Virker nå. Merket av for blandet innhold og vips så var den der. Takk for hjelpen Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.