Gå til innhold

Lukkede hodetelefoner med mic


Anbefalte innlegg

Jeg tenker på å kjøpe meg et par hodetelefoner med mic men jeg vil ha lukkede. Er det i det hele tatt mulig å få tak i? Har sett på prisguiden og der er det ingenting. Skal selvfølgelig bruke de mest til gaming men det hadde vært fint om man enkelt kunne vippe micen bort og hørt på musikk også. Nå bruker jeg et par lukkede uten mic fra sony. De er egentlig ganske ukomfortable over tid da de bare "henger" på ørene og sitter sammen med en bøyle som går bak hodet. (ikke over ørene og inntill hodet som jeg trodde jeg kjøpte de litt på impuls)

 

Noen som vet?

Endret av Sjefern
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser at alle web shoppene har tatt inn ett parti KOSS. Selv fikk jeg Koss R55B fra komplett.no i går og har drevet å testet de.

 

Er ikke helt fornøyd med diskanten, men bass er ganske bra. Før litt skurring i diskanten noen ganger, men kan være at de ikke er innkjørt enda. Mic kvaliteten er bra og for 350kr er dette ett ganske bra kjøp synes jeg.

 

Neste gang jeg skal ha headsett så blir det opp i mot 1000kr klassen og da Sennheiser.

Lenke til kommentar
Microplex har da begynt å selge koss lukkede med mic.

Dissemener du? Er de lukkede da? ligger ikke de bare inntill øret? Har sett på de før men trodde de var "semi"

 

 

Er de det hadde jo det vært toppers. Får uansett stikke innom Elkjøp og se på de sennheiserne i morgen.

 

Er ikke en Microsofthater men jeg kan ligsom ikke se for meg at de er så veldig gode på lyd... :dontgetit: Vet jo ikke men....

 

Får håpe prisguiden utvider sortimentet litt etter hvert. Det er jo iallefall tydelig at det finnes lukkede headsett med mic :roll:

Lenke til kommentar
Ser at alle web shoppene har tatt inn ett parti KOSS. Selv fikk jeg Koss R55B fra komplett.no i går og har drevet å testet de.

 

Er ikke helt fornøyd med diskanten, men bass er ganske bra. Før litt skurring i diskanten noen ganger, men kan være at de ikke er innkjørt enda. Mic kvaliteten er bra og for 350kr er dette ett ganske bra kjøp synes jeg.

 

Neste gang jeg skal ha headsett så blir det opp i mot 1000kr klassen og da Sennheiser.

Dvs den jeg linket til? Er den av den lukkede typen? Eller ligger den inntill øret? Vil ha hele øret "inni" hodetelefonene. :dribble:

Endret av Sjefern
Lenke til kommentar

Hvor mange penger skal du bruke.

Ikke kjøp trust headsettet, lyden suger og jeg kjenner flere som klager på at de gikk fort istykker.

 

 

Anbefaler sennheiser over koss, og viss du har råd til det beyerdynamic dt290.

 

dt290_bg.jpg

 

Jeg har disse uten mikk, og etter et år med skikkelig lyd vil jeg aldri tilbake til de oppskrytte portaproene. Tror folk blir litt blendet av den geniale garantien.

Lenke til kommentar

Øret er inne i headsettet, og den har en veldig godt og myk omsluttene skumgummi kant. Veldig behagelig å ha på i lengre perioder.

 

Trust og Labtech er dårlig kvalitet i forhold til Koss, har hatt noen trust og labtech saker som ikke ligner grisen. Nå så ville jeg egentlig ha noe enda enn det koss settet, men til denne prisen så er jeg kjempe fornøyd.

 

Skulle gjerne sammenlignet de sennheiser høytalerne..

Lenke til kommentar

beyerdynamic dt290 så jo :dribble: digg ut :dribble: .... Men over 2000,- så jeg de kostet i usa. Da koster de vel enda mere her. Hadde egentlig ikke tenkt på en pris. Lurte bare på om hva det var å velge i. I og med at det er så mye tror jeg nok at jeg må sette en øvre grense på 1000,- Får heller drømme om beyerdynamic :cry:

Lenke til kommentar
Øret er inne i headsettet, og den har en veldig godt og myk omsluttene skumgummi kant. Veldig behagelig å ha på i lengre perioder.

 

Trust og Labtech er dårlig kvalitet i forhold til Koss, har hatt noen trust og labtech saker som ikke ligner grisen. Nå så ville jeg egentlig ha noe enda enn det koss settet, men til denne prisen så er jeg kjempe fornøyd.

 

Skulle gjerne sammenlignet de sennheiser høytalerne..

Men da blir det nok sennheiser eller koss. Får søke litt rundt og kikke på elkjøp. Hadde jo vært genialt og funnet en test "sennheiser vs koss gamingset" :green:

Lenke til kommentar
Microplex har da begynt å selge koss lukkede med mic.

Dissemener du? Er de lukkede da? ligger ikke de bare inntill øret? Har sett på de før men trodde de var "semi"

 

 

Er de det hadde jo det vært toppers. Får uansett stikke innom Elkjøp og se på de sennheiserne i morgen.

 

Er ikke en Microsofthater men jeg kan ligsom ikke se for meg at de er så veldig gode på lyd... :dontgetit: Vet jo ikke men....

 

Får håpe prisguiden utvider sortimentet litt etter hvert. Det er jo iallefall tydelig at det finnes lukkede headsett med mic :roll:

De er lukkede ja.

Har de selv. Veldig gode til gaming. Bra bass, og grei diskant.

Har den beige versonen jeg da..

Synes ikke en annen farge er verdt nesten 70kr :wow:

Lenke til kommentar

Så en beige versjon er 70kr billigere? Er det det du mener?

 

Uansett blir det nok en koss r55 eller en sennheiser. Kommer ann på hvordan de ser og høres ut disse sennheiserene på elkjøp i morgen. Tror de skal ha koss et sted også men ikke sikkert de har de med mic. Jeg får kikke rundt.

 

Men det er sant det som fredrikrb nevnte om "plastputer" generelt egentlig. Litt viktig at de ikke blir svette og ekle etter et par timer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...