Gå til innhold

Homofili


Anbefalte innlegg

Mobbing skjer på en spesiell type mennesker, de som er sårbare for det.

Vil nå si, at så fort noen finner noe å mobbe en for i, la oss si første klasse på barneskolen, så blir den personen mobba samme hvor sterk eller svak denne personen er. Det kan knekke den personen, noe som da gjør personen sårbar for mobbing resten av livet. Har man homofile foreldre, så er det ett glimrende utgangspunkt. Hadde samme person ikke hatt homofile foreldre, hadde det kanskje ikke vært noe å begynne mobbingen med.

 

Skjer ofte at en eller annen ressurssterk person blir mobbet på arbeidsplassen, selv om vedkommende aldri har blitt mobbet før i sitt liv.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har man homofile foreldre, så er det ett glimrende utgangspunkt. Hadde samme person ikke hatt homofile foreldre, hadde det kanskje ikke vært noe å begynne mobbingen med.

Så, jeg spør igjen (siden du ikke gidder å lese gjennom tråden):

 

Er det mobberne som skal avgjøre om homofile skal få barn? Er det mobberne som skal avgjøre om svaksynte foreldre skal få barn? Er det mobberne som skal avgjøre om rødhårete foreldre skal få barn?

 

Mobbing skulle hatt tilnærmet nulltoleranse i skolen. Gjør en eller flere elever livet surt for et par andre, hiv dem ut fra skolen. Få dem til å begynne på en annen skole, la dem bruke ekstra lang tid på veien til skolen, og få dem til å starte helt nye bekjentskaper på den nye skolen. Good riddance.

Lenke til kommentar
Er det mobberne som skal avgjøre om homofile skal få barn? Er det mobberne som skal avgjøre om svaksynte foreldre skal få barn? Er det mobberne som skal avgjøre om rødhårete foreldre skal få barn?

 

Mobbing skulle hatt tilnærmet nulltoleranse i skolen. Gjør en eller flere elever livet surt for et par andre, hiv dem ut fra skolen. Få dem til å begynne på en annen skole, la dem bruke ekstra lang tid på veien til skolen, og få dem til å starte helt nye bekjentskaper på den nye skolen. Good riddance.

Tanken din er god. Jeg er helt enig i at mobbere burde bli møtt med nulltoleranse. Dessverre har man ikke lykkes i dette.

 

Så klart bør ikke mobbere få bestemme hvem som skal få barn, men det er dessverre ingenting vi kan gjøre med det. Barn er nådeløse om de finner noe man kan utsette på en annen. Det være seg stor nese, stor mage, utstående ører eller homofile foreldre. Mobberne er der... og ja, i mange tilfeller er det de som bestemmer om homofile foreldre bør få barn. Dessverre, man man si. Men slik er det bare.

 

Man bør noen ganger tenke på barnets beste også... ikke bare sitt eget beste. Å føre ett barn inn i denne verden, når man vet at det vil mobbes på skolen på grunn av foreldrenes legning, er ikke en spesielt god handling. Mobberne er der uansett, og man kan mislike det så mye man vil, men nettopp på grunn av dette, bør man tenke seg om to ganger. Derimot hvis man adopterer ett barn, så vil de i det minste hjelpe ett allerede uheldig barn fra en kanskje enda verre skjebne.

 

For å svare på de andre punktene du anser som grunn til mobbing. Jeg har store deler av livet gått med briller, jeg er kortvokst, spinkel, ikke noe særlig å se på, kjedelig hår og det er sikkert mange flere grunner til å mobbe meg. På barneskolen opplevde jeg mindre enn de fleste av dette. På ungdomsskolen hadde jeg bare noen meget få opplevelser der jeg fikk noe slengt etter meg, og på videregående stoppet dette helt. Hadde jeg hatt homofile foreldre, så kan du banne på at jeg hadde blitt forsøkt knust omtrent fra første klasse av. Jeg gikk i samme klasse med en rødhåret jente i 9 år. Hun ble mobbet for ett par ting, men ikke på grunn av det røde håret.

Lenke til kommentar

Jeg kjenner lite til mobbing på arbeidsplasser (men med erfaring fra arbeidsuke vet jeg det ikke bare er unge som mobber).

Afseth, Tenk deg folka som mobba deg. Sikkert bra selvsikker og tøff med svær venneflokk i ryggen, hadde du mobba disse om de hadde hatt homofile foreldre? Det tror ikke jeg.

Stamming er en av mange andre ting mobbere lett kan tære på, bør foreldre som risikerer å føde ett stammende barn få lov til å få det barnet? Tenk om det blir mobba?

Er du redd for å bli mobba vil du bli mobba, sånn tror jeg det virker.

Lenke til kommentar

folk bestemmer seg for å mobbe en viss person, så er det som regel ETTERPÅ de finner ut hva. folk blir mobbet for hva som helst, og som regel er det ikke sant heller. ergo, tror egentlig det med mobbing er så stort problem, problemet blir nok mindre viss det blir flere som adopterer ihvertfall

Lenke til kommentar
Tenk deg folka som mobba deg. Sikkert bra selvsikker og tøff med svær venneflokk i ryggen, hadde du mobba disse om de hadde hatt homofile foreldre? Det tror ikke jeg.

Stamming er en av mange andre ting mobbere lett kan tære på, bør foreldre som risikerer å føde ett stammende barn få lov til å få det barnet? Tenk om det blir mobba?

Alt fra første klasse blir det bestemt om ett barn skal bli mobbeoffer eller mobber. Har barnet noen grunn til å bli mobbet, vil det lett bli mobbeoffer, og er det da i mange år fremover. Hvis barnet ikke har noen åpenbar grunn til å bli mobbet, kan det lett bli mobberen.

 

Barn med homofile foreldre har derfor lettere for å bli mobbeoffer, enn mobbere. Hvis de "tøffe" på skolen finner ut at en annen har homofile foreldre, vil ikke de ta han eller hun inn i sin vennekrets, men kanskje de hadde gjort det om vedkommende ikke hadde homofile foreldre.

 

Ellers så visste jeg ikke at stamming var arvelig. I de fleste tilfeller kan stamming gjøres mindre synlig ved hjelp av talepedagog i tidligere barneår.

 

Men... etter hvert som flere homofile par får barn, vil problemet bli mindre. Jo vanligere det blir, jo mindre attraktivt vil det være å ha det som grunn til mobbing. Men frem til det skjer, vil mange barn av homofile foreldre gå en tung tid i møte. Ikke sikkert de er så glad for at de ble brakt til verden for å oppfostres av to personer som da er grunnen til at han eller hun blir tråkket på fra første skoledag.

Lenke til kommentar
Incorrect. Er man født med et bein er det arvelig? Er man født med underutviklet hjerne er det arvelig? er man født død er det arvelig?

 

Kanskje på alle.

 

Slutt å tenk kvasitanker. Endel her hevder at homofili ikke er arvelig. Og da står kun miljøfaktoren igjen. Og for å si det mildt sagt. Da er det kjipt å være homofil hvis det er kun den faktoren som spiller inn.

 

Du er jaggu ikke særlig flink til å argumentere for deg, for det der er bare sprøyt. Homofili er ikke på noen måte genetisk arvelig etter det man vet i dag. Og som pycno sa, hadde det V*Rt arvelig hadde det ikke blitt født mange homser.

 

Vær så snill, slutt å drite deg ut. Slutt å trolle.

 

Homofilforskning støtter i dag en blanding av arv og miljø. Slutt å lek at du kan noe som du vitterlig ikke kan. At du hevder at alt annet som motsier deg er trolling, er det arvelig?

At du støtter deg på pycno som ikke evner å se lengre enn en generasjon er ikke min feil.

Lenke til kommentar
Kanskje på alle.

På mange av de er et "kanskje" ren og skjær idioti.

 

Slutt å tenk kvasitanker. Endel her hevder at homofili ikke er arvelig. Og da står kun miljøfaktoren igjen. Og for å si det mildt sagt. Da er det kjipt å være homofil hvis det er kun den faktoren som spiller inn.

 

Feil. Det jeg sier er at vi per i dag ikke vet hvorfor en person blir homofil, mange mener det er noe man er født med, akkurat som HETEROFILI. Jeg er av samme oppfatning. MEN det at noe er medfødt, betyr IKKE nødvendigvis at det er arvelig. Som det ble påpekt: det finnes ingen beviser og/eller statistikk som tilsier at homofile får flere homofile barn enn andre (naturligvis veid opp i prosent). Ergo, det at homogile foreldre medvirker til at barna tar en viss legning, er et ugyldig argument. Og uansett: er det i det hele tatt en negativ sak om barna til homofile _blir_ homofile? Jeg ser ihvertfall for meg barn som vokser opp med en toleranse for homofile som er kun sunn. Er man født homo, så betyr ikke det at man har arvet homofilien. er man født grønnsak, betyr ikke det at man har arvet de aktuelle genfeilene. Klart man har fått det fra sine foreldre, men man har ikke nødvengvis arvet et gen som slår ut hos sine foreldre. Også videre, også videre...

 

Du er jaggu ikke særlig flink til å argumentere for deg, for det der er bare sprøyt. Homofili er ikke på noen måte genetisk arvelig etter det man vet i dag. Og som pycno sa, hadde det V*Rt arvelig hadde det ikke blitt født mange homser.

 

Vær så snill, slutt å drite deg ut. Slutt å trolle.

 

Homofilforskning støtter i dag en blanding av arv og miljø. Slutt å lek at du kan noe som du vitterlig ikke kan. At du hevder at alt annet som motsier deg er trolling, er det arvelig?

At du støtter deg på pycno som ikke evner å se lengre enn en generasjon er ikke min feil.

 

Vær så snill mann, du nekter å annerkjenne andres argumenter, og slår de bort med noe så tåpelig som at "han ikke evner å se lengre enn èn generasjon". Jeg håper til og med DU skjønner hvor irrelevant dette er for debatten? (forresten, ikek svar på det spørsmålet, vi beveger oss altfor langt bort fra sakens kjerne.) Og bare så det er sagt, det er nokså tydelig at jeg har en større innsikt i dette en deg. Å påstå at homofili er arvelig er latterlig, det finnes INGEN beviser for påstanden din, og da sitter du igjen med.. ja, nok en tom påstand.

 

Dette blir for dumt.

Lenke til kommentar
Tenk deg folka som mobba deg. Sikkert bra selvsikker og tøff med svær venneflokk i ryggen, hadde du mobba disse om de hadde hatt homofile foreldre? Det tror ikke jeg.

Stamming er en av mange andre  ting mobbere lett kan tære på, bør foreldre som risikerer å føde ett stammende barn få lov til å få det barnet? Tenk om det blir mobba?

Alt fra første klasse blir det bestemt om ett barn skal bli mobbeoffer eller mobber. Har barnet noen grunn til å bli mobbet, vil det lett bli mobbeoffer, og er det da i mange år fremover. Hvis barnet ikke har noen åpenbar grunn til å bli mobbet, kan det lett bli mobberen.

 

Barn med homofile foreldre har derfor lettere for å bli mobbeoffer, enn mobbere. Hvis de "tøffe" på skolen finner ut at en annen har homofile foreldre, vil ikke de ta han eller hun inn i sin vennekrets, men kanskje de hadde gjort det om vedkommende ikke hadde homofile foreldre.

 

Ellers så visste jeg ikke at stamming var arvelig. I de fleste tilfeller kan stamming gjøres mindre synlig ved hjelp av talepedagog i tidligere barneår.

 

Men... etter hvert som flere homofile par får barn, vil problemet bli mindre. Jo vanligere det blir, jo mindre attraktivt vil det være å ha det som grunn til mobbing. Men frem til det skjer, vil mange barn av homofile foreldre gå en tung tid i møte. Ikke sikkert de er så glad for at de ble brakt til verden for å oppfostres av to personer som da er grunnen til at han eller hun blir tråkket på fra første skoledag.

Stamming er arvelig ja, eller, du kan arve anlegg for stamming, og kommer du i en krise som for eksempel at USA kommer og bomber hele familien da kan det tenkes at du kan begynne å stamme.

Uansett Afseth, SKJERPINGS! Selv om du har blitt mobba dag ut og dag inn i aldri så mange år så rettferdiggjør ikke det slik tankegang du har.

For det første, mobbere er dumme, veldig dumme, hvem bryr seg om vennekretsen deres? Hvorfor er det så viktig for deg å få aksept hos noen tomskaller? Mine unger skal hvertfall aldri få lov til å henge sammen med sånne tullinger.

"Men... etter hvert som flere homofile par får barn, vil problemet bli mindre. Jo vanligere det blir, jo mindre attraktivt vil det være å ha det som grunn til mobbing. "

Skjerpings, mobbing går på person. Gjør du uvanlige eller rare ting vil du få kommentarer på dette, men mobbet blir du ikke av den grunn. Mobbet blir du når du er en utsatt person, og da kan du like gjerne spille fotball som å danse ballet, ha hetero eller homofile foreldre. It makes no difference.

Uansett hvor mange 'årsaker-til-mobbing' du eliminerer så vil det være ett utall igjen mobbere kan terpe på.

Lenke til kommentar
Feil. Det jeg sier er at vi per i dag ikke vet hvorfor en person blir homofil, mange mener det er noe man er født med, akkurat som HETEROFILI. Jeg er av samme oppfatning. MEN det at noe er medfødt, betyr IKKE nødvendigvis at det er arvelig. Som det ble påpekt: det finnes ingen beviser og/eller statistikk som tilsier at homofile får flere homofile barn enn andre (naturligvis veid opp i prosent). Ergo, det at homogile foreldre medvirker til at barna tar en viss legning, er et ugyldig argument. Og uansett: er det i det hele tatt en negativ sak om barna til homofile _blir_ homofile? Jeg ser ihvertfall for meg barn som vokser opp med en toleranse for homofile som er kun sunn. Er man født homo, så betyr ikke det at man har arvet homofilien. er man født grønnsak, betyr ikke det at man har arvet de aktuelle genfeilene. Klart man har fått det fra sine foreldre, men man har ikke nødvengvis arvet et gen som slår ut hos sine foreldre. Også videre, også videre...

 

Og så hopper man bukk over genlæren. Fikk du S i gym?

 

Poenget er at homofili er både arvelig og miljøstyrt.

 

Vær så snill mann, du nekter å annerkjenne andres argumenter, og slår de bort med noe så tåpelig som at "han ikke evner å se lengre enn èn generasjon".

 

Annerkjenner ikke argumenter som ikke er bygget på viten. At noen argumenterer på hva de tror (inkludert deg) får stå på sine egne ben.

Poenget er at gener kommer ifra foreldre og deres foreldre osv. Så selv om foreldrene ikke er homofile (selvsagt) så kan deres avkom være bærer av et eller annet gen som gir en genetisk grobunn til å bli homofil. Ergo arvelig.

 

Jeg håper til og med DU skjønner hvor irrelevant dette er for debatten? (forresten, ikek svar på det spørsmålet, vi beveger oss altfor langt bort fra sakens kjerne.) Og bare så det er sagt, det er nokså tydelig at jeg har en større innsikt i dette en deg. Å påstå at homofili er arvelig er latterlig, det finnes INGEN beviser for påstanden din, og da sitter du igjen med.. ja, nok en tom påstand.

 

Dette blir for dumt.

 

Du mener alltså homofili er en miljøbetinget faktor. Håper du skjønner hvor du beveger deg hen da (selv om jeg selvsagt også vet ut i fra din argumentasjon at du ikke skjønner det).

For da vil det implisitt bety at barn som lever opp i et familieforhold der to homser eller to lesber er forsørgerne vil bli homofil eller lesbisk.

 

Din eventyrlige hevdelse at du forstår mer av ordet arvelig faller på sin egen urimlighet.

Lenke til kommentar

luftbor, la oss si at homofili er arvelig og alt det der, kun for din skyld

er det så helt forferdelig at det komme flere homofile til verden da?

eg synes det lukter nazisme her, for de mente nøyaktig det!

og tenk, det blir jo bare flere damer til oss hetrofile ;)

EDIT:Nå spørs det om du faller under 'oss' da...

EDIT2:du har sagt at du hater homofile

"If you hate a person, you hate something in him that is part of yourself. What isn't part of ourselves doesn't disturb us."

-Hermann Hesse (1877 - 1962)

Endret av TLZ
Lenke til kommentar
Og så hopper man bukk over genlæren. Fikk du S i gym?

Jeg har ikke sagt at det ER slik, dette er synsing, akkurat som dine utsagn. Min gymkarakter er forsåvidt totalt uinteressant.

 

 

Poenget er at homofili er både arvelig og miljøstyrt.

 

(inkludert deg)

 

og deg...

 

Poenget er at gener kommer ifra foreldre og deres foreldre osv. Så selv om foreldrene ikke er homofile (selvsagt) så kan deres avkom være bærer av et eller annet gen som gir en genetisk grobunn til å bli homofil.

 

Naturlig vis, som jeg sa...

 

Ergo arvelig.

 

ARGH. Jeg tror vi trenger å deinère litt her. Poenget var at du gikk rett ut (uten vider utdyping) og sa at homofili er arvelig. Joda, etter at du har vridd og vendt på påstanden din i det uendelige så får du til slutt rett, men på det punkter har jeg da heller aldri vært uenig: Ja, homofili er arvelig. Nei, arven avhenger ikke av legningen til personen som gav genet videre. Ser du forskjellen? Tror, og håper, vi er enige på det punktet.

 

Du mener alltså homofili er en miljøbetinget faktor.

 

Nei, det har jeg faktisk ikke sagt. Eneste jeg har prøvd å uttrykke som i det hele tatt taler for det utsagnet der, er at det KANSKJE har en innvirkning. Ikke vet jeg, dette er ikke basert på viten på noen måte, men det er da en sannsynelig innspillende faktor.

 

Håper du skjønner hvor du beveger deg hen da (selv om jeg selvsagt også vet ut i fra din argumentasjon at du ikke skjønner det).

 

Enten feiltolker du meg med vilje for å få frem dine argumenter, eller så er du stokk dum.

 

For da vil det implisitt bety at barn som lever opp i et familieforhold der to homser eller to lesber er forsørgerne vil bli homofil eller lesbisk.

 

Incorrect. Jeg sa akkurat det motsatte. Jeg tror ikke foreldrenes legning har en direkte innvirkning på barnets, men jeg tror et barn som vokser opp med homofile foreldre lærer seg å være mer tolerant ovenfor homofili (og forsåvidt andre legninger). Jeg har IKKE sagt at de blir homofile av å ha homofile foreldre. IKKE. Jeg har sagt at foreldrenes legning ikke spiller inn på barnets legning.

 

Din eventyrlige hevdelse at du forstår mer av ordet arvelig faller på sin egen urimlighet.

 

Oj, for en velformulert skitkasting du bedriver. Nok engang, jeg tror det er snakk om a) en misforståelse fra både din og min side, b) du som er stokk dum. Take your pick.

 

Altså: Homofili er genetisk arvelig i den forstand at genet arves (som alle andre gener :roll: ), men ikke i den forstand at genet nødvendigvis arves ned fra en person der genet har spillt sin rolle. Ergo, man må ikke være homo for å gi fra seg et "homo-gen", og vice versa. Enig?

Lenke til kommentar
Uansett Afseth, SKJERPINGS! Selv om du har blitt mobba dag ut og dag inn i aldri så mange år så rettferdiggjør ikke det slik tankegang du har.

For det første, mobbere er dumme, veldig dumme, hvem bryr seg om vennekretsen deres? Hvorfor er det så viktig for deg å få aksept hos noen tomskaller?

(...)

Uansett hvor mange 'årsaker-til-mobbing' du eliminerer så vil det være ett utall igjen mobbere kan terpe på.

Heldigvis har ikke mobbing vært en del av mitt liv... ikke mer enn det "alle" utsettes for. Men hadde jeg hatt homofile foreldre, ville jeg nok merket det, for å si det sånn ettersom jeg aldri har hatt, eller ønsket "aksept" hos tomskaller som mobber... jeg har bare ignorert de da de ikke har brydd seg større om meg på verken den ene eller andre måten. Men så langt fra å bli mobbet, tror jeg nok ikke jeg var.

 

Klart... man vil alltid finne noe å mobbe noen for, men synes ikke man med vilje skal dra "uskyldige" barn inn i noe de uten tvil vil få høre til de er kommet godt opp i tenårene.

 

Uansett... alt dette grunner ut i, er det jeg mener med at å få barn er en selvgod handling uansett om man er homofil eller ikke. Barn av homofile foreldre har større sjanse for å bli mobbeoffer, så hvorfor kan ikke de i samme slengen gjøre en god gjerning og adoptere ett barn som uansett går ett enda verre liv i møte om de ikke blir adoptert... noe egentlig flere burde gjøre, ikke bare de som ikke kan få barn.

 

Så for å oppsummere : homofile par bør adoptere fremfor å skape nytt liv. Det synes jeg er helt greit. Men... det er nå min mening, og jeg forstår argumentene dere andre kommer med. På den andre siden, har jeg ikke noe imot homofili eller homofile par.

Lenke til kommentar

Selv om tråden er spennende som lesestoff blir dette litt mye "kvasi-filososisk".

Det er jo slik at homofile partnerskap kan ikke produsere barn. Ergo kan disse ikke være foreldre, men foresatte.

Der homofile partnere får barn, kan kun den ene være biologisk far/mor. Teoretisk mulighet for arv, men den personen som biologisk var medprodusent til barnet kan ikke ha vært mye homofil.

Men vanligvis har homofile partnere adoptert hverandres biologiske barn.

Arv er derfor utelukket. Arvelige egenskaper? Ja!

 

Jeg har stammet siden jeg var fire år gammel. Det er bevist at MIN stamming IKKE er arvebelastet, men da det finnes like mange årsaker til stamming som det finnes stammere, er det litt vanskelig å trekke konklusjoner.

Jeg har grunnet min psykiske styrke aldri blitt mobbet. De som har forsøkt å mobbe meg har uten unntak vært voksne (i min barndom) og ungdom (nå i voksen alder) Men det er tvilsomt om noen av dem mobber en stammer en annen gang. :devil::devil::D:devil: hehe

Jeg har i flere år arbeidet med direkte salg (!) og har til gode å oppleve negativitet på min stamming. Jeg tilstår ofte at jeg benytter mitt handikapp på den måte at jeg stammer litt mere for å få "tenketid". hehe

 

 

:green::D:green:

Endret av Jesperkatt
Lenke til kommentar

Afseth, Det er ikke mobbeofrene det er noe galt med. Det er mobberene som har problemer. Jeg vet ikke helt hva du vil, men det virker som at du prøver å verne barn ved å gjøre dem mindre attaktive mobbeoffer - slik at noen andre barn (kanskje de du ikke liker så godt) kan bli mobbet istedenfor.

Dypt inne sitter det en liten homofob i deg..

Jesperkatt, Utrolig sterkt av deg å snakke om stammingen, og at du ikke lar stammingen styre deg er også veldig positivt. Jeg har stammet i omtrent 6år nå, jeg opplever heller aldri negativitet på stamming. Det er ikke ett problem for meg, og da tror jeg heller ikke nadre har problemer med det.

Lenke til kommentar

Vel... vil ikke kalle meg homofob. Da bør du se på diverse andre innlegg i denne tråden. Er nok av skaphomser her som hardnakket prøver å fornekte sin egen legning. Hva jeg prøver er ikke å få mobbere til å rette seg mot andre barn, jeg prøver å si hva jeg mener om foreldre/foresatte som med viten og vilje gir usikre mobbere en grunn til å mobbe sitt eget barn.

 

Hva du mener med "barn jeg ikke liker så godt" skjønner jeg ikke. Vi snakker da ikke om en bestemt gruppe unger her, gjør vi vel? Synes du snakker tull når du drar frem slike påstander. Og hvis jeg nå likte barn med homofile foresatte bedre, hva er da grunnlaget for å kalle meg homofob? To setninger, rett etter hverandre, der du motsier deg selv ganske kraftig.

 

Jeg har ingenting i mot homofile. De fleste har vel ikke det lenger. Homofili er "overalt" om dagen. På TV har de fleste tv-serier en eller flere homofile karakterer, man hører om stadig flere i vennegjengen som er bifile, homofile eller lignende... det er blitt mer normalt. Hvis to personer blir forelsket i hverandre, eller er tiltrukket av hverandre, så har ikke kjønn noe å si. Det er stort sett fordommer som gjør at enkelte finner slikt skremmende.

Lenke til kommentar
luftbor, la oss si at homofili er arvelig og alt det der, kun for din skyld

er det så helt forferdelig at det komme flere homofile til verden da?

eg synes det lukter nazisme her, for de mente nøyaktig det!

og tenk, det blir jo bare flere damer til oss hetrofile ;)

EDIT:Nå spørs det om du faller under 'oss' da...

EDIT2:du har sagt at du hater homofile

Er det miljøstyrt så kan det utryddes om det er ønskelig. Noe som historien selvsagt kan bevise for oss at det ikke er. Og ja. Jeg synes det er "forferdelig" (sagt med dine ord) at de skulle bli flere. Ellers gir jeg beng.

Dessuten feiler du litt i logikken. Det er omtrent 50/50 fordelt mellom lesber og homofile. Sånn roughly. Dermed blir det ikke mer damer på meg og deg.

 

Til edit2: stemmer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...