Gå til innhold

Jeg er blitt forelska


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

opps !

skulle liksom svare på ditt spørsmål også !

er ikke helt sikker, men mener jeg leste et sted at den muligens kommer ut mars/april !

men som du vet ,rykter-rykter !!

Vi mobilioter får smøre oss med tolmodighet som vanlig ! :roll:

Men vi får vel også forvente oss når den først kommer så er det vel i begrenset tilgang på den ! som vi er så vant til med andre SE telefoner som gjerne vil ha når de kommer på markedet !! :D

 

sack

Lenke til kommentar

Det komer vel an på om man skal kjøpe den med abonnement eller ikke !

Jeg vil tro i begynnelsen at den vil koste rundt 5000,- med abonnement og 6-7000 uten !

vi må også huske på at den 15. mars så er det nye abonnement betingelser.

det vil si at alle abonnement kan kun bindes for 12 mnd.

Dette medfører sannsynligvis økning i pris på telefonene, da operatørene vil sikkert redusere deres sponsing av telefoner ved kjøp med abonnement.

 

Sack :ermm:

Lenke til kommentar
Har aldri hatt sansen for kamskjell-telefoner.. En fin ting er jo at skjermen blir mindre ripet om når man ikke bruker den, men fy f*** så feite noen kan være. (Z600) :yes:

 

Enig i at denne er stygg. :p

jeg er extrem fan at kamsjell telefoner!

jeg hadde E700! har akuratt fått forsikrings pengene for den. det er deffor jeg trenger ny mobil.

Lenke til kommentar
Har aldri hatt sansen for kamskjell-telefoner.. En fin ting er jo at skjermen blir mindre ripet om når man ikke bruker den, men fy f*** så feite noen kan være. (Z600) :yes:

 

Enig i at denne er stygg. :p

jeg er extrem fan at kamsjell telefoner!

jeg hadde E700! har akuratt fått forsikrings pengene for den. det er deffor jeg trenger ny mobil.

Jeg respekterer selvfølgelig at du liker slike telefoner :)

 

Meg derimot, det er en annen sak ;)

Lenke til kommentar

Når det gjelder pris på z1010 og andre tlf så er dette relativt !

skal man kjøpe f.eks en p900 på TELEHUSET nå med abonnement så må man ut med mellom 8-9000,- ( i hvertfall her i bergen ) :thumbdown:

Men kjøper du den hos f.eks hos TELEBUTIKKEN så får du den nå for 4795,- med abonnement ! :thumbup:

så det er stor variasjon i prisene !

Det viktigste er vel vil jeg tro, er å sondere terenget FØR man kjøper ny tlf, det kan lønne seg !

 

sack

Lenke til kommentar
Når det gjelder pris på z1010 og andre tlf så er dette relativt !

skal man kjøpe f.eks en p900 på TELEHUSET nå med abonnement så må man ut med mellom 8-9000,- ( i hvertfall her i bergen ) :thumbdown:

Men kjøper du den hos f.eks hos TELEBUTIKKEN så får du den nå for 4795,- med abonnement ! :thumbup:

så det er stor variasjon i prisene !

Det viktigste er vel vil jeg tro, er å sondere terenget FØR man kjøper ny tlf, det kan lønne seg !

 

sack

Tviler på at det er over 3000-4000kr forskjell. Isåfall måtte det ha vært forskjellige abonnementer..

Endret av -razh0r-
Lenke til kommentar

At det er forskjellige abonnementer er riktig !

Hos TELEHUSET i bergen er får du kun telenor abonnement så derfor den høye prisen. (sist jeg var inne hos dem var prisen ca 8500,- med abonnement og 8990,- uten abonnement ) ufattelig spør du meg !! :scared:

Prisen på p900 hos TELEBUTIKKEN var med netcom activ talk abonnement , og er også et billigere abonnement en telenor abonnement ! (jeg har sjekket )

Nei , Telenor og deres butikker må gå konkurs for min del ! :mad:

 

Sack

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...