Gå til innhold

Hvilket skjermkort?


Jonhoo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-80wCWpIM

jeg vil nok påstå at om en måned så har prisene forandret seg....

tror ikke du skal bekymre deg, vent en måned så lager du et nytt topic eller drar opp dette igjen ;)

Lenke til kommentar
det er mye bedre mtp vifteløsningen.

hightech IceQ versjonen kommer med arctic vga silencer som standard kjøler, dvs bedre kjøleløsning enn hvert eneste annet standard skjermkort på markedet ;)

det vil være et veldig godt kjøp

:yes::yes::yes: Du tok ordene fra min munn. Viften er standard og koster 165 kr på microplex utenom. Den er kjent for og gå like stille på max som på minimum og kjøler kjempe bra! Med den viften kan du overklokke mer en med foreksempel powercolor sin kjøling ;)

Lenke til kommentar
Vet du hva som er bundlet med kortet?

Og er det et bra kjøp ettersom lydnivået ikke er spesielt viktig for meg?

package.jpg

 

HIS has included a driver CD, PowerDirector 2.5, PowerDVD 5, and a 6-in-1 CD with the following Game Demos: Comanche4, Delta Force: Black Hawk Down, Serious Sam: The Second Encounter, Tom Clancy: Black Thorn, Vietcong, and Worms Blast. Also included is a User Manual, 4-pin power splitter, S-Video to Composite adapter, S-Video cable, Composite video cable, and a DVI to VGA adapter. The last thing included is your very own Half-life 2 coupon for whenever the game is finally released.

 

HIS has added a few more things than just their standard package for this Enthusiast level card like a full length composite video cable and the 4-pin power splitter. So, the HIS 9800 Pro is ready to be used to its full potential.

 

Det ser faktisk ut som en HL2 kupong følger med spillet :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...