Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Hva betaler dere for Bluecom 720/128?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vet ikke hvordan dette er helt, har bestillt endring på hastighet for over 1 mnd siden. Men de er desverre ikke kjent for å værra så kjappe.

Det står ikke noe om at det gjelder kun kampanjer eller noe.

 

Skal ringe dem og høre hvordan det er med pris og slik for min del... Kan komme tilbake med mere kjøtt på benet.

Lenke til kommentar

Snakket med BlueCom, de ville at man måtte "reforhandle" avtalen og binde seg på nytt da dette var kampanje.

 

Fyren var noe usikker da jeg snakket med Leveranse avdelingen ( klager på treg levering på hastighetsendring ). Ba meg kontakte Faktura avd.

 

På BlueCom's hjemmeside står det ikke nevnt noe om at dette er kampanje, verken at eksisterene kunde må binde seg på nytt, og det står ikke henvist til gamle priser for dem som ikke ønsker å binde seg.

 

Man skal vel ikke bli straffet for å være en trofast eksisterende kunde (?). Anyway, trur fyren ikke var helt informert på det området...

Lenke til kommentar

Hvor mye koster det?

Skal du oppgradere hastigheten din, er dette gratis!

Skal du derimot nedgradere hastigheten din, koster dette NOK 500,-

 

Hva med bindingstiden?

Dette vil ikke påvirke din eksisterende bindingstid.

 

Hvor lang tid vil det ta?

En hastighetsendring tar ca. to uker.

 

Trenger jeg nytt utstyr?

Nei, du trenger ikke å endre noe utstyr i denne forbindelse.

 

NB! Reglene for hastighetsendring gjelder ikke i forbindelse med kampanjepriser.

 

fant dette så d dreper vel litt av forsøka :thumbdown:

Lenke til kommentar
Jeg har fortsatt binding til 395 til april.

Får jeg ikke den nye prisen når tiden kommer og UTEN ny binding, så bytter jeg, ingen tvil om det. Flere andre som leverer billigere.

Ikke å gi trofaste kunder normale priser er jo helt på trynet.

Grunnen til at jeg spurte hva andre betalte var at jeg fikk til svar at jeg måtte binde meg for ett år hvis jeg skulle få den nye prisen. Og jeg som har vært kunde i nesten 2 1/2 år. Det er vel ikke slik man behandler trofaste kunder.

 

Så jeg ble en smule forbannet og gav dem beskjed om at jeg kommer til å se meg om etter annen leverandør. :mad::mad::mad:

Når de har en slik holdning ødelegger de bare for seg selv.

Endret av pjuik
Lenke til kommentar
men skal ringe de på mandag, hvis det er slik at vi som har det til 395 kr ikke skal få det til 349 kr uten å binde seg på nytt, da skal de få så øra fyker altså! :angry:

HVA??? Får ikke gamle kunder den nye prisen uten å måtte binde seg for ett helt år igjen?

MAKAN !! Hvis de ikke gjør om dette, er det bye bye til Bluecom. Ikke er de billigst heller. :angry::angry::angry::angry:

Lenke til kommentar

Dumt av Bluecom å begynne med en slik,..kan vi kalle det "prismanipulering" av kundene? De negative følgene,.. som dårlig omtale på diverse forum bl.a. kan fort gjøre det til at de mister/går glipp av utrolig mange kunder.

 

Fatter ikke at de ikke forstår hvor viktig det er å ta vare på gamle kunder. :no:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...