staagri Skrevet 27. februar 2004 Skrevet 27. februar 2004 Hei! Har prøvd utallige måter å få cheats til å fungere, men får det ikke til. Noen som har fått det til??? hvordan?? Har vert inne på mange nettsteder og fulgt oppskriften der, men ingenting skjer når jeg trykker ~
ingolf Skrevet 27. februar 2004 Skrevet 27. februar 2004 Bra.. Om du ikke klarer å spille uten å chate kan du bare la være å spille og heller se på tv eller noe..
Znoken Skrevet 27. februar 2004 Skrevet 27. februar 2004 Tenk og jukse på et så prima spill som Max Payne 2.....kan ikke skjønne at det går ann....
staagri Skrevet 27. februar 2004 Forfatter Skrevet 27. februar 2004 Det har vel ingenting med om jeg kan å spille eller ikke...... Tenkte bare jeg skulle leke meg med litt våpen.. Vis dere ikke kan svare på det jeg spør om, så spar dere for å skrive!!!!
Bytex Skrevet 27. februar 2004 Skrevet 27. februar 2004 (endret) Her har du alt du ber om: http://www.gamefaqs.com/computer/doswin/code/33107.html Les alt som står øverst, så får du cheatene til å funke. Ikke la tråden sykle off-topic om cheating/ikke cheating i spill. Endret 27. februar 2004 av Bitex
CAH1 Skrevet 27. februar 2004 Skrevet 27. februar 2004 Bra.. Om du ikke klarer å spille uten å chate kan du bare la være å spille og heller se på tv eller noe.. Jeg synes det er latterlig å komme med slike kommentarer. Hvis jeg bruker cheats selv så er det ikke fordi jeg ikke klarer spillet men fordi jeg vil leke meg litt med våpen, evig ammo, udødelighet osv. Slike kommentarer er heller ikke til noe hjelp for han som spør....!
Bytex Skrevet 27. februar 2004 Skrevet 27. februar 2004 Anyways, istedet for å flame hverandre om hva som er rett å gjøre i spill, kan dere lese posten min, og dermed se at problemet hans er løst. Tråden død. Ikke krangle om cheating vs no cheating.
Zuluzion Skrevet 27. februar 2004 Skrevet 27. februar 2004 Høyreklikk på Max Payne ikonet, så klikker du på properties. På target adder du: -developer. Altså MaxPayne2.exe" -developer Trykk på | knappen i spillet. Den ligger ved 1. skriv: god - Godmode getallweapons - alle våpna Det er morsomt å bruke cheats i mods f.eks matrix
staagri Skrevet 27. februar 2004 Forfatter Skrevet 27. februar 2004 Takker Zuluzion :D Har prøvd alle mulige måter med teksten i målplasseringen og brukt ~ uten at det funket, men når jeg prøvde | tasten gikk det. Takker til deg å Bitex Tid for å leke seg litt
Zuluzion Skrevet 27. februar 2004 Skrevet 27. februar 2004 No Problemo. Offtopic: Staagri, har du noen mods til Max payne 2?
Potetdamen Skrevet 1. mars 2004 Skrevet 1. mars 2004 http://www.gamershell.com Søk på max payne Trainer. Veldig bra cheat.. bare trykke på f.eks F12 så får man evig liv..osv..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå