Gå til innhold

21" Eizo FlexScan F930


Timmi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hallo

 

Jeg kjøpte den Eizo skjermen fra Jm Data for et halvt år siden eller no. Nå er nok ikke jeg den som har mest peiling på skjermer, men er veldig godt fornøyd med kjøpet.

 

Eneste lille problemer var at Jm Data leverte en skjerm med riper i til meg, men fikk byttet den i en uten riper da jeg klagde. Så du bør forsikre deg om at det ikke er riper i de brukt skjermene de selger. Riper er utrolig irriterende!

 

Mener jeg gav ca. 3000,- for den på QXL den gangen.

Lenke til kommentar
1300,- var jo rå billig! :wow:

Lenge siden du kjøpte den?

Ja et år.. Ja det var kjempe billig. Jeg ringte dem og spurte om de hadde noen 21" å anbefale.. Selv viste jeg hva de hadde, men jeg vil høre hva dem anbefaler.

De sa at eizo er jo kremtoppen og de har noen 21 tommere som er knallbra. Der sa de f930 var konge. Også spurte jeg ang pris og at jeg kun hadde 1400 som jeg kunne skrape sammen. Også sa han at han kunne gi meg en med et lite merke i glasset for 1300kr. Men jeg ville ikke ha en med merke i glasset så jeg spurte pent om ikke jeg kunne få en annen til samme pris. Han sa vi får se på det, og lurte på om jeg skulle ha en. Når de da kom hjem til meg hadde de den med uten merker. Så det var en knall eizo f930 skjerm til meg og prisen var 1300..

Det var han samme som jeg pratet med i telefonen som leverte den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...