Gå til innhold

billige pcer er vanskelig å bygge!


Anbefalte innlegg

Heisann folkens.

Har noen prøvd å bygge en budsjett PC den siste tiden?

Jeg har prøvd å bygge meg en ekstra røllpepc til nettverksbruk. Men d er vanskeli å finne de beste prisene på billigprodukter i en og samme butikk.

D jeg tenke på er en shuttle SN45g med en xp2000 og 512 RAM + d vanlige med kjerm og tastatur. Men d er virkelig vanskeli å finne tak i en nettbutikk som har de billigste prisene på alle delene. Ofte må jeg innom 2 og 3 nettbutikker før jeg er på laveste pris.

Har ofte sett på komplett.no som en av de beste. men nå har de sluttet å skaffe de billigste delene (pris/ytelse). Har fulgt godt med på pristestene de siste årene her på hardware.no. Men denne undersøkelsen bygger jo bare på high end markedet.

Hvordan synspunkter har dere lesere på dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heisann folkens.

Har noen prøvd å bygge en budsjett PC den siste tiden?

Jeg har prøvd å bygge meg en ekstra røllpepc til nettverksbruk. Men d er vanskeli å finne de beste prisene på billigprodukter i en og samme butikk.

D jeg tenke på er en shuttle SN45g med en xp2000 og 512 RAM + d vanlige med kjerm og tastatur. Men d er virkelig vanskeli å finne tak i en nettbutikk som har de billigste prisene på alle delene. Ofte må jeg innom 2 og 3 nettbutikker før jeg er på laveste pris.

Har ofte sett på komplett.no som en av de beste. men nå har de sluttet å skaffe de billigste delene (pris/ytelse). Har fulgt godt med på pristestene de siste årene her på hardware.no. Men denne undersøkelsen bygger jo bare på high end markedet.

Hvordan synspunkter har dere lesere på dette?

Jeg vil da tro at det blir hipp som happ uansett hvis du tar med frakt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...