Simon Skrevet 25. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2004 (endret) Jeg får ikke flash til å funke i Mozilla Firefox. Har fulgt diverse howtos på nett, og flashplayer filene ligger i plugins mappa. Noen som har hatt samme problem? Endret 25. februar 2004 av Simon Lenke til kommentar
lavitz Skrevet 26. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2004 (endret) Finner det her http://plugindoc.mozdev.org/linux.html Endret 26. februar 2004 av lavitz Lenke til kommentar
Simon Skrevet 26. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. februar 2004 Har sett på den siden før, prøvd flashfix. Ingenting har funket.. Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 26. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2004 Bare last ned flashplayeren fra www.macromedia.com. Pakk ut fila, og legg libflashplayer.so fila i plugins katalogen i Firefox katalogen. Lenke til kommentar
Simon Skrevet 27. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. februar 2004 Som jeg skrev har jeg allerede gjort det, men det funker altså ikke. Lurer på om det er noen som har en anelse om hva som kan være feilen. Lenke til kommentar
Gaute Holmin Skrevet 27. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2004 Bare last ned flashplayeren fra www.macromedia.com. Pakk ut fila, og legg libflashplayer.so fila i plugins katalogen i Firefox katalogen. Firefox-katalogen... du mener altså ikke /usr/lib/mozilla/plugin? Har samme problem, flash virker i Mozilla 1.4, men ikke i Firefox. (kjører Fedora/Gnome på aktuelle maskin) Lenke til kommentar
Simon Skrevet 27. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. februar 2004 (endret) Firefox-katalogen... du mener altså ikke /usr/lib/mozilla/plugin? Det stemmer, har lagt det i plugin katalogen til firefox. Kjører Fedora/KDE Endret 27. februar 2004 av Simon Lenke til kommentar
Gaute Holmin Skrevet 27. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2004 Det stemmer, har lagt det i plugin katalogen til firefox. Fungerer det nå da? Isåfall, hvor er den katalogen plassert hen? (er ikke så bevandret i Linux og katalogstrukturen er fortsatt fullstendig skrullete for meg). Lenke til kommentar
Simon Skrevet 27. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. februar 2004 Hvis du installerer Firefox med apt-get eller yum istedenfor å bare pakke opp tar fila og kjøre run fila, skal det funke etter å legge in flash-plugin med apt-get eller yum. Mulig må legge inn compat-libstdc++ for at det skal funke. Funker her nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå