Earendil Skrevet 25. februar 2004 Skrevet 25. februar 2004 Jeg trenger hjelp til å velge et nytt hovedkort til en AMD Athlon XP 2800+ CPU. Det som er viktigst er vel at det overklokker bra, støtter DDR-ram (Helst 400 MHz hastighet) og har støtte for S-ATA. Det må være vanlig ATX. Prisen har ikke så altfor mye å si. Har kommet fram til dette. Komentarer, nye tips? Kom med de.
Spirre Skrevet 25. februar 2004 Skrevet 25. februar 2004 jeg har ikke noe kjenskap til det du har valgt men hvis du vil ha et bra til å overklokke et abit nf7-s v2.0 veldig bra, jeg har det selv og er kjempefornøyd
Earendil Skrevet 25. februar 2004 Forfatter Skrevet 25. februar 2004 Vel, det HK'et som jeg linket til var jo så og si det samme, det eneste som var forskjellen var det innebygde grafikkortet. Som jeg kan se.
Aquabat Skrevet 25. februar 2004 Skrevet 25. februar 2004 Det beste hovedkortet til Socket A er for tiden dette gromkortet fra DFI. Det eneste minuset er at det er en liten del dyrere enn resten.
mantra17 Skrevet 25. februar 2004 Skrevet 25. februar 2004 Vær litt fantasifull nå og velg noe annet enn Abit NF7, "halve Norge" har jo det. Bare du velger et nForce 2 HK, f.eks DFI så får du et bra kort til XP.
Earendil Skrevet 25. februar 2004 Forfatter Skrevet 25. februar 2004 Det beste hovedkortet til Socket A er for tiden dette gromkortet fra DFI. Hovedkort.no: - Supporterer opp til 3GB minne (unbuffered DIMMs) Vil det si at det ikke støtter RAM som er buffered?
Mister-JG Skrevet 25. februar 2004 Skrevet 25. februar 2004 jeg har egentlig Veldig stor tro på [url="http://www.hwb.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=494"]DETTE[/url] kortet jeg!! Vant en ytelse lineup av nforce2 kort i en test jeg så (husker ikke helt hvor jeg fant den men...) Litt dyrt da
Echeron Skrevet 25. februar 2004 Skrevet 25. februar 2004 Du kan få kjøpe mitt Asus A7N8X-E Deluxe til en rimelig penge. Det er brukt i cirka 2 måneder. Leveres i original pakning med alle kabler. Alt til 800-850 kr
eln Skrevet 25. februar 2004 Skrevet 25. februar 2004 (endret) Greitnok å være fantasifull. men når "halve norge" er fornøyd med NF7-s 2.0 å det koster 600,- mindre enn de andre nevnte HK'ne i posten her, så hvorfor ikke kjøpe det? har det selv å er svært fornøyd.. forutenom lydkortet Endret 25. februar 2004 av eln
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå