Gå til innhold

Vannavkjølt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på om noen veit om et bra men billig vannavkjølt sett ?, har en amx xp 2700 vis det er vits å vite , må også ha en vannblokk til g-froce 4 titan 4800

Helst så billig som mulig men bra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du er "n00b" og skal ha ditt første sett så kan jeg varmt anbefale Asetek WaterChill settet (CPU/GPU/evt NB). Dette selger de til ca 2000-2500 på komplett.no, avhengig av hva du skal ha med av blokker. Utmerket manual som er bare å følge slavisk så går det nok bra skal du se :)

Skrevet

Men har liksom ikke lyst på så ******* dyrt , skal også kjøpe nytt hk og skjerm , regner liksom med at jeg ikke får lov til å bruke alle komf penga

Skrevet
Men har liksom ikke lyst på så ******* dyrt , skal også kjøpe nytt hk og skjerm , regner liksom med at jeg ikke får lov til å bruke alle komf penga

ÆddaBædda :D

Neida... Men skal du ha vannkjøling som duger litt bør du virkelig legge iallefall 2k på det!

Skrevet

skal du ovekrlokke, eller vil du bare få vekk støyen som vifter som regel medbringer?

GC 2 Waterkitt virker greit nok til CPU alene, om du bare vil ha det rolig.

Skrevet

hvis du har satt på en cpukjøler så er det ikke vanskeligere å sette på en vannblokk. Samme prinsippet. Bare pass på at alt er tett. Det du trenger er vannblokk(er), radiator, vifte, slanger, slangeklemmere og pumpe. Microplex har lagt ut denne bruksanvisningen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...