shabador Skrevet 25. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2004 Jeg irriterer meg grønn over denne sangen: http://tom.madoka.be/stuff/funstuff/rgb/index.html Dette er en litt kuttet versjon, som går i loop. Jeg husker resten av sangen. Men jeg husker IKKE hvilket spill den var med i... Hjelp meg, før jeg får varige depresjoner her. Siter Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 25. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2004 (endret) sangen er fra beverly hill cop!!! film ikke spill Endret 25. februar 2004 av gunfreak19 Siter Lenke til kommentar
shabador Skrevet 25. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. februar 2004 (endret) ARGH! Selvsagt! Tusen hjertelig takk! Endret 25. februar 2004 av shabador Siter Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 25. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2004 Også godt mulig du har hørt modulen/låten fra C64 eller Amiga. Den gikk under navnet "Axel Foley theme" og lignende. Jeg hadde iallfall en kjempesamling av musikk i mer eller mindre midi-aktig kvalitet en gang i tida... Siter Lenke til kommentar
El Viking Skrevet 25. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2004 Harold Faltermeyer hadde "Axel F". Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.