Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Har Telenor med 1GB--grense, vil ha NGT

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har Telenor ADSl 704 og 1 gb nedlastings grense.

Men så fannt jeg ut att NGT hadde samme greia med 704 og ingen nedlastingsgrense for samme prisen.

Jeg var så dumm at jeg bannt meg for ett år :blush: er det no og gjøre med dette nå?

Vil så gjerne ha en inernett med over 10 gb nedlastings grense men vill ikke bartale mer!

##Topic endret av moderator - vennligst la oss slippe å gjøre dette igjen ;) - Blib##

Endret av Blib
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det under 14 dager siden du sa ja, så kan du benytte deg av angreretten.

Ellers erd et dessverre lite du kan gjøre, du kan seff bryte kontrakten, men da koster det deg en del kronasjer.

Skrevet

NextGenTel videreselger vel egentlig bare samme pakke som Telenor i de områder de ikke har egen infrastruktur, men uten begrensning på nedlasting.

Men da kan du like godt bestille samme fra Tele2 eller Tiscali til lavere pris og som heller ikke har begrensning på nedlasting og som også bruker Telenors nett.

En annen fordel er at Tele2 og Tiscali(+)) ikke bruker PPOe

Har aldri skjønt hvorfor noen bestiller av Telenor når f.eks. Tele2 og Tiscali leverer samme produkt til lavere pris og uten nedlastingsbegrensning.

Skrevet
Har aldri skjønt hvorfor noen bestiller av Telenor når f.eks. Tele2 og Tiscali leverer samme produkt til lavere pris og uten nedlastingsbegrensning.

Tiscali leverer langt fra samme produkt som Telenor. Kundeservicen kan ikke sammenlignes. I mitt tilfelle har jeg også langt dårligere båndbredde med Tiscali enn med Online ADSL.

(Mine erfaringer)

Skrevet

En ting til jeg har hørt at det ikke går med høyere en 1024 ADSl der jeg bor men når jeg skriver in telefon nr så kommer det bare at jeg kan ha ADSL men ikke hvor stor hastighet. Betyr det at jeg kan ha Delta 3000 (3000/704) fra NGT?

Skrevet
Jeg har Telenor ADSl 704 og 1 gb nedlastings grense.

Men så fannt jeg ut att NGT hadde samme greia med 704 og ingen nedlastingsgrense for samme prisen.

Jeg var så dumm at jeg bannt meg for ett år :blush: er det no og gjøre med dette nå?

Vil så gjerne ha en inernett med over 10 gb nedlastings grense men vill ikke bartale mer!

sliter med det samme jeg også :blush:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...