slaraffen Skrevet 24. februar 2004 Skrevet 24. februar 2004 Setter opp en gammel maskin 300Mhz socket 7? men jeg har lett overalt (untatt det rette stedet da) for å finne drivere til HK som har integrert skjerm- lyd og hele pakka. Kan noen hjelpe med det??
Zink Skrevet 25. februar 2004 Skrevet 25. februar 2004 (endret) Biostar er produsenten, kortet er et OEM-kort og såvidt jeg kan se er det SiS530 grafikk ? I tilfelle trengs visstnok oppdateringer for å kjøre ymse OS på chipet Til SiS drivere - velg 'I agree' og ved 'Product Name' scroll ned til seksjon 'Mature products'. Arkiv Biostar arkiv Hvis du ikke har serienr. til maskina så er det vanskelig/ umulig med Packard Bell support ( snakka nettopp med 'Kent' hos PB på direkte tel. 67552280 ) - med serienr. derimot går det greit å maile til [email protected] ( svarer innen 3 dgr.) eller fylle ut rubb&stubb på support hjemmesiden til PB - 'Kent' anbefalte http://support.packardbell.com/uk/ siden de har enklere tilgang til gamle arkiv. Endret 25. februar 2004 av Zink
slaraffen Skrevet 25. februar 2004 Forfatter Skrevet 25. februar 2004 Takker og bukker for fin hjelp Zink Da tror jeg nok jeg skal få det til satte pris på det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå