Blippblopp Skrevet 24. februar 2004 Skrevet 24. februar 2004 (endret) Har en bærbar med en ATI Radeon IGP 320 grafikkløsning. Kjører Windows XP til vanlig og dette fungerer utmerket. MEN.... Jeg har behov for å kjøre WindowsNT i forbindelse med noe sær, gammel software på jobb. Problemet er: Jeg trenger grafikkdrivere som gjør at jeg kan kjøre 1024x768. Har søkt litt rundt omkring men finner ingen NT-drivere. Jeg VET at ATI ikke leverer drivere til IGP320 med NT-støtte.... Noen som kan hjelpe? Edit: Skrivefeil..... Endret 25. februar 2004 av Blippblopp
atlef Skrevet 24. februar 2004 Skrevet 24. februar 2004 Har du lett på laptop produsenten sin hjemme side? ATI Mobile Graphics products in notebooks Display drivers and multimedia applications for notebooks with ATI graphics solutions are available for download from your Notebook manufacturer. Dette står på ati sine sider, her . Håper det hjelper. Mvh Meg.
Blippblopp Skrevet 24. februar 2004 Forfatter Skrevet 24. februar 2004 Jeg har vært på produsentens sider ja.... Men ingen NT-drivere dessverre. Finnes det noen lure triks her? Hjelp mottas med STOR takk!
MistaPi Skrevet 24. februar 2004 Skrevet 24. februar 2004 Det finnes ingen NT4 drivere for IGP brikkesettene dessverre. Har du prøvd å kjøre det programmet i compatibility mode på WinXP?
Blippblopp Skrevet 25. februar 2004 Forfatter Skrevet 25. februar 2004 Problemet er at jeg ikke engang får installert programmet på XP. Det MÅ være NT. Finnes det ingen "lure triks" for å tvinge maskina til å kjøre 1024x768? Jeg trenger ingen 3D ytelse...
Spragleknas Skrevet 25. februar 2004 Skrevet 25. februar 2004 du kan kjøre en patje mod og bruke Catalyst driverene ....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå