Jump to content
Sign in to follow this  
satanjapan

Plass registreings system

Recommended Posts

Hei

Jeg skal arragere et dataparty med 150-170 stk og vi trenger et plass registreings system.

Noen som vet hvor man finner det?

er noen inntersiert i og lage det til oss? får penger så klart for det;)

Hmmm... Morsomt å google på seg selv og finne ukjente ting....

Ja, vi har laget et webbasert system for plassregistrering og egentlig alt som trengs for å administrere et dataparty/webside for et dataparty. Du kan finne en litt eldre versjon av det på http://download.globelan.net (nyeste versjon ligger fortsatt på utviklingsserveren min, har ikke giddi å gjøre den offisiell ennå, selv om du kan få det også om du tar kontakt med meg.

Om jeg ikke husker feil på hva jeg skrev i lisensen, så skrev jeg der, at om datapartyet ditt ikke var ute etter å tjene penger (aka. ingen i crewet fikk penger for hva de gjorde), så kan du fritt bruke DEVEL (som vi kaller det) etter reglene i GNU General Public License. Men det er alltid hyggelig om du sender en gratisbillett eller to til de som har laget systemet (aka CronoMan og Laaknor).

Og det var ikke bare CronoMan som lagde systemet Grusom, jeg var med på det jeg også ;) (og 80% av koden er vel fortsatt min)

Hmmm.... MSN er morsomme greier som detter ut hele tiden, slik at man ikke får logget seg på, og da har søss fått beskjed om å restarte firewallen, noe hun gjorde så jeg også datt ut fra MSN.....

Prøv igjen Dennis; enten på MSN, #globelan @ EFnet eller på mail ;)

Edited by laaknor

Hmmm.... MSN er morsomme greier som detter ut hele tiden, slik at man ikke får logget seg på, og da har søss fått beskjed om å restarte firewallen, noe hun gjorde så jeg også datt ut fra MSN.....

Prøv igjen Dennis; enten på MSN, #globelan @ EFnet eller på mail ;)

kommer meg heller ikke på msn nå :p