Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Bluecom sin ping


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

sist jeg sjekka hadde bluecom stort sett elendig ping. Ikke overalt sannsynligvis, men iaf på alle de serverene jeg spiller på.

 

Tele2 og Telenor har stort sett bra ping så vidt jeg har opplevd (har adsl fra begge to), Tele2 litt hakket foran.

 

Men ja, du bør få noen med bluecom til å teste mot bestemte serverene du vet du spiller mye på, gjerne i flere forskjellige land.

Lenke til kommentar

Selv har jeg Bluecom, og jeg ligger på rundt 16-20 i ping når jeg spiller. Er ikke alltid tilkoblingen DU har som er avgjørende. Kan også være at serveren har noen hardware "problemer" (les: HLDS_L lekker minne og CPU) og dette gjør utslag på pingen til spillerne.

 

Men jeg har spilt på mange servere med Bluecom, og jeg har mer eller mindre den samme pingen overalt. Det som gjør at jeg en gang i blant får en høy ping er at serveren ikke har det helt godt.

 

Så rey har nok prøvd/vært borti Bluecom på en dårlig dag (sånn som søndag) som hadde sine utslag på pingen. I det året jeg nå har hatt Bluecom har det ikke vært noen store ping-problemer... :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...