Gå til innhold

Har lagd en liten side igjen...


Anbefalte innlegg

Jepp, etter lang tid har jeg endelig begynt å bli litt kreativ igjen.

 

Siden jeg har laget, er propellku.com

 

Designet er noe jeg har hatt en stund...var egentlig ment som en dataside men jeg syntes den kan passe alikevel.

 

Ett helt enkelt og greit design, innholdsmessig vet jeg faktisk ikke hva jeg skal ha der enda... (propellku begynte som en intern spøk på jobben...)

 

 

PS: jeg jobber fortsatt med spreng på det nye designet til wargamingnor.com...begynner å bli fornøyd nå :)

Endret av RogueFreak
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Designet var behagelig (eller smoooth som tj ville sagt) og helt greit.

Litt rotete kanskje, noe de litt store bildene til høyre er med på å påvirke.

Kua i headeren bør klippes bedre, ser klart "transparent-gif"-hvitkantene på den.

Fonten i headeren kan du sikkert også gjøre litt mer ut av, men det er bare å spikke pinnved.

Egentlig et overraskende bra design for en så morsom (les; latterlig) idè.

 

Så med andre ord: :lol::thumbs:

 

EDIT: kanskje en idè å ha menyen oppe?

Endret av PoleCat
Lenke til kommentar

Første jeg tenkte når jeg så kua i header var rip! :dontgetit: Anklager deg ikke, men det var altså det jeg tenkte. Transparent GIF antar jeg.

  • Noe sånn som veldig mindre font i header hadde funka.
  • Forholdsvis elegant fargevalg. Likte ikke fargen på linkene.
  • Dunestar liker fontvalg, untatt i headeren.
  • Dunestar liker ikke animerte GIFs.
  • Dunestar liker ikke grid.
  • Lite praktisk?

Den laptopen over "You bastard!"-bilde er kutta veldig brått nederst.

Endret av Dunestar
Lenke til kommentar

Den kua i headeren var egentlig ikke ment å skulle være der...men det var noe jeg fant på nettet og hivde inn i logoen...syntes det var kult der og da. Men den forsvinner nok...er noe av det jeg er minst fornøyd med.

 

Den animerte GIF'en er bare midlertidig for å understreke propellku...men jeg vet som sagt ikke hva jeg skal bruke denne sida til. :laugh:

Lenke til kommentar
Første jeg tenkte når jeg så kua i header var rip! :dontgetit: Anklager deg ikke, men det var altså det jeg tenkte. Transparent GIF antar jeg.

Hmmja, når du sier det så. :dontgetit: Men ingen er skyldig til det motsatte er bevist. ;)

Bare fotalte hva det minte om, jag! ;)

 

Vær litt forsiktig med å finne ting på nettet og hive inn på sida di. Utenom at det blir en annen stil, risikerer du at onkel politi kommer på døra. ;)

Jeg overdriver nå, men du skjønner hva jeg mener.

Lenke til kommentar

Får vel komme med min liste og au...

  • Orginal side i hvert fall, har aldri sett ei propellku i hele mitt liv.
  • Etter langt og lenge fant jeg faktisk en meny helt i bunnen. Når jeg kjører så høy oppløsning (1280x960) bør jeg i hvert fall kunne se menyen når jeg kommer inn på siden og ikke scrolle nedover. Dessuten var det litt irriterende hvis du skulle bla i menyen og du måtte ned hver gang du skulle videre.
  • Litt store elementer på siden, som gjør at den ikke får den helheten som er litt viktig.
  • De tre bildene nedover... Ble veldig skuffet når jeg så at dette ikke var en konkurranse om hva du fikk når du blandet disse tre...

Morsom side, som kan bli bedre.

 

Terningkast 4+ :thumbup:

Endret av Sigmoideus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...