Gå til innhold

Dell?


ingo9

Anbefalte innlegg

Vurderer å kjøpe bærbar hos dell, en 510m. Når jeg ringte fikk jeg anbefalt den mer påkostede latitude serien, en d505. Mindre plastikkfølelse og generelt mindre risiko for feil. I tillegg så fikk jeg beskjed om at de lagerførte deler til latitude lenger. Får mer utstyr for pengene på 510m, bl.a. samme pris som d505 men med dvd brenner.... Noen erfaringer på området?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eg valde sjølv å kjøpe ein Latitude D505 (14,1-skjerm, 1,4 centrino, 1x256/333-minne, 30 hd., combo og XP Home). . Betalte 12 000 inkl. frakt og Deluxe nylonveske. WLAN b/g kan bestillast utan tillegg, innebygget blåtann 2-300 i tillegg)

 

Chassis i magnesium, alu, stål (TRIMETAL). Eg angrar ikkje på valget, men sannsynligvis hadde 510m gjort samme nytten. Eg valde Dell/Latitude sidan min statlige arbeidsgjever brukar Dell, så kan eg utnytte IT-folka i huset sin kompetanse på desse maskinene. Fleire burde tenke på lett tilgang på brukar-/maskinstøtte når dei velger bærbar. Eg valde av samme grunn Fujitsu Siemens router sidan den samme arbeidsgjevaren har valgt desse. Så slepp eg å tulla med alle instillingar sjølv.

 

Alt funkar så langt problemfritt. Fangar til og med opp naboens trådløse nett ca 20 meter unna.

Lenke til kommentar

Eg er enig i det du skriver, men---:

Plastikk og komposit-materiale oppfattes ofte som dårlegare mht. til kvalitet, robusthet etc. enn metall. Dette har nok mest med følelsar å gjere og ikke realiteter. Samme diskusjonen var det i mange år om fotokamerahus. Disse skulle helst vere laga av sink og ikkje plastikk/komposit. Ettersom folk har skjønt at fordelene med ikkje-metall er større enn ulempene har denne diskusjonen forstumma (og sinken er "ute"). Uansett materialvalg er desse maskinene dårleg egna som skjæreføl, hoggestabbe, hammar etc. (Sjølv velger eg nok helst "alu" framfor "plast", men dette skuldast nok "feeling" og ikkje rasjonelle grunnar.)

 

Sidan Latitude er mest retta mot bedriftsmarkedet så er det vel grunn for å tru at desse er meir stabile, bl.a. fordi dei er underlagt ein større grad av kvalitetsikring/test.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...