Gå til innhold

AGP SLIM skjermkort


Wabby

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-80wCWpIM

huff, kabinettet var voldsomt lite.

veldig slank.

hvis ikke et standard agp kort så passer så tror jeg ikke at det er noen spesialkort du kan bruke, men det vet jeg ikke helt 100% sikkert.

anbefaler deg å sende mail til dell for å høre med dem, de burde vite det helt sikkert

Lenke til kommentar
Sitter å holder på esken til et powercolor 9200 SE kort fra komplett. Har nettop bygd en pc med et slikt kort. Der står det på baksiden at det følger med en såkalt "low profile" sak man kan sette på. Den er kortere en den som brukest i vanlige atx kabinett. Er det noe sånn du leter etter?

Stemmer, er en slik en jeg er på jakt etter. Har du en link ?

Lenke til kommentar
' date='22/02/2004 : 23:48'] Hva i all verden er SLIM ?

 

Dersom et grafikkort verken er intregrert eller AGP-basert er det et PCI-skjermkort. Kan også være ISA, men da er det svært gammelt, og mye dårligere en det du har nå.

Et agp slim kort er et agp kort som er lavere enn et vanlig agp kort. Tilkoblingen er lik.

Lenke til kommentar

Det er et meget dårlig kort til spilling.

Utrag fra test her på HW: ATI Radeon 9200 finnes i ulike versjoner, med minnemengder fra 64 - 256 MB og med ulike klokkefrekvenser for kjerne og minne. SE-modellen er den rimeligste, men også den desidert svakeste med tanke på 3D-ytelse. I våre øyne er Radeon 9200SE mer å regne for en 2D-løsning, og vi anbefaler å styre unna hvis du har de minste planer om å spille spill som involverer 3D-grafikk. Det finnes også en PRO-utgave av Radeon 9200, som er den høyest klokkede utgaven. Denne er imidlertid svært sjelden. Vi har sett på "mellomutgaven", Radeon 9200 fra Club3D, utstyrt med 256 MB minne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...