Wabby Skrevet 22. februar 2004 Skrevet 22. februar 2004 Har en Dell GX270 og vil ha noe bedre skjermkort enn den Interl Extreme Graphics skjermkortet som er Onboard. Men denne maskinen er så liten at ingen standard AGP kort passer, Finnes det kort av type Slim , evt hvor ?
Wabby Skrevet 22. februar 2004 Forfatter Skrevet 22. februar 2004 Ingen som har peil altså ? Det var kjipt...
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 22. februar 2004 Skrevet 22. februar 2004 huff, kabinettet var voldsomt lite. veldig slank. hvis ikke et standard agp kort så passer så tror jeg ikke at det er noen spesialkort du kan bruke, men det vet jeg ikke helt 100% sikkert. anbefaler deg å sende mail til dell for å høre med dem, de burde vite det helt sikkert
svening Skrevet 22. februar 2004 Skrevet 22. februar 2004 Søk etter "Low profile" på f.eks komplett så finner du i hvertfall et Radeon 9200Se kort som passer. Det føger med passende braket til Mini AGP porten i GX270'en.
[Protus] Skrevet 22. februar 2004 Skrevet 22. februar 2004 Hva i all verden er SLIM ? Dersom et grafikkort verken er intregrert eller AGP-basert er det et PCI-skjermkort. Kan også være ISA, men da er det svært gammelt, og mye dårligere en det du har nå.
Erlendz Skrevet 22. februar 2004 Skrevet 22. februar 2004 Sitter å holder på esken til et powercolor 9200 SE kort fra komplett. Har nettop bygd en pc med et slikt kort. Der står det på baksiden at det følger med en såkalt "low profile" sak man kan sette på. Den er kortere en den som brukest i vanlige atx kabinett. Er det noe sånn du leter etter?
Wabby Skrevet 22. februar 2004 Forfatter Skrevet 22. februar 2004 Sitter å holder på esken til et powercolor 9200 SE kort fra komplett. Har nettop bygd en pc med et slikt kort. Der står det på baksiden at det følger med en såkalt "low profile" sak man kan sette på. Den er kortere en den som brukest i vanlige atx kabinett. Er det noe sånn du leter etter? Stemmer, er en slik en jeg er på jakt etter. Har du en link ?
Snorre123 Skrevet 22. februar 2004 Skrevet 22. februar 2004 ' date='22/02/2004 : 23:48'] Hva i all verden er SLIM ? Dersom et grafikkort verken er intregrert eller AGP-basert er det et PCI-skjermkort. Kan også være ISA, men da er det svært gammelt, og mye dårligere en det du har nå. Et agp slim kort er et agp kort som er lavere enn et vanlig agp kort. Tilkoblingen er lik.
Erlendz Skrevet 22. februar 2004 Skrevet 22. februar 2004 http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...24&GrpID=1&s=pl
Wabby Skrevet 22. februar 2004 Forfatter Skrevet 22. februar 2004 http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...24&GrpID=1&s=pl Kikket nettop på den , er dette et bra kort ? Til spill o.l. ?
stigen1 Skrevet 22. februar 2004 Skrevet 22. februar 2004 Det er et meget dårlig kort til spilling. Utrag fra test her på HW: ATI Radeon 9200 finnes i ulike versjoner, med minnemengder fra 64 - 256 MB og med ulike klokkefrekvenser for kjerne og minne. SE-modellen er den rimeligste, men også den desidert svakeste med tanke på 3D-ytelse. I våre øyne er Radeon 9200SE mer å regne for en 2D-løsning, og vi anbefaler å styre unna hvis du har de minste planer om å spille spill som involverer 3D-grafikk. Det finnes også en PRO-utgave av Radeon 9200, som er den høyest klokkede utgaven. Denne er imidlertid svært sjelden. Vi har sett på "mellomutgaven", Radeon 9200 fra Club3D, utstyrt med 256 MB minne.
svening Skrevet 23. februar 2004 Skrevet 23. februar 2004 Radeon 9200Se kortet er i hvertfall 10 ganger bedre en det innebygde kortet.
Merlin Skrevet 23. februar 2004 Skrevet 23. februar 2004 Radeon 9200Se kortet er i hvertfall 10 ganger bedre en det innebygde kortet. Ja det er sant, men synes ikke 9200SE kortet er verdt 500 spenn
Wabby Skrevet 23. februar 2004 Forfatter Skrevet 23. februar 2004 Gainward GeForce FX5200 128MB DDR AGP, "PRO/660TV" "Low Profile", Retail Hvordan er dette kortet kontra Radeon 9200SE ?
Erlendz Skrevet 23. februar 2004 Skrevet 23. februar 2004 Her er test der 9200 sammenlignes med fx 5200. http://www.hardware.no/art.php?artikkelid=5669 Men husk at kortene de tester der er 256 mb versionene samt at der tester de ikke SE versionen av radeon kortet. Den er litt dårligere enn den som er testet der.
TomWhittaker Skrevet 23. februar 2004 Skrevet 23. februar 2004 Verken FX5200 eller R9200/SE duger noe serlig i spill ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå