Solarstone Skrevet 22. februar 2004 Skrevet 22. februar 2004 har 3 CD rom 1. LITEON DVD Brenner 2.Memorex vanlig Cd brenner 3.LG DVD spiller var å kjøpte et Hp Photosmart 635 igår masse tull med cam også videre... etter at jeg avinstallerte Hp programvaren så ble plutselig Cd romen borte! trodde feilen lå i at settings var satt til Cable select.. så jeg tokk ut alle CD rom og testa 1 og 1 ved å sette 1 etter 1 i master ikke noe funker!... så jeg mistenker at Windows kanskje har fått skada noen drivere!? men får jo hehe ikke installert noen driver nå som jeg ikke har noen Cd rom... dette ser ut som enda en OND sirkel som j har opplevd denne mnd
Swixz Skrevet 23. februar 2004 Skrevet 23. februar 2004 Trenger mer info: Hadde du disse 3 cd-spillere før du fikk problemet, og fungerte de i nåværende oppsett? Fikk du IRQ konflikt når du installerte Photosmart? (sjekk enhetsbehandleren) Har du installert noe medfølgende "bonus" programvare som fulgte med photosmart? (bildefremviser, dvd-spiller e.l.?)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå