Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Oppgradere hastighet gratis


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Litt småvarm nå, men skal prøve å forklare.. :

 

Hvis du oppgraderer linja di, så må du betale det linja koster pr mnd. Dvs. Hvis du oppgraderer til 720/128, så må du ut med 349,- pr mnd. Bindingstida blir den samme. Dvs at hvis du tegna abonnement den 1. September'03, og bindingstida varer ett år, så varer fortsatt bindingstida til 1. September i år. Det de mener er at du ikke begynner på nytt med bindingstida.

 

Edit : Typo.. Ofcourse

Endret av merrin
Lenke til kommentar

Bluecom har såvidt jeg vet planer om å oppgradere linjene sine. De har planer om å bygge ut eget infrastruktur. DSLAM , ATM SWITCH , ERX , Backbone osv.

Jeg håper de gjør det. Trenger flere uanvehengige ISP'er for å sette push på hverandre.

 

(Jeg ekke fornøyd før jeg ser et optisk lys i telefonuttaket mitt)

Lenke til kommentar

Hadde jo vært kos om Bluecom satte opp bryteren på de hastighetene de leverer. Sånn at hastighetene begynte å ligne på noe av det NGT leverer.

 

NGT har gjort det stort på å ha hastigheter mange andre ISPer ikke leverer enda.. Og det tror jeg hadde gjort Bluecom mer attraktivt.

 

Har selv Bluecom, og er _veldig_ fornøyd. Det har vel vært 2 - 3 netter hvor jeg ikke har hatt tilkobling til internett siden jeg fikk det.. Og det var i Mai 2003.

Og hastigheten er flott mer eller mindre hele tiden... :) Føler at jeg får det jeg betaler for.

 

Men hadde fremdeles ikke gjort noe at de oppgraderte alle produktene de har til en noe høyere hastighet. Vi som kjøper tjenester fra dem tar mer enn gjerne i mot det. Og jeg tror også dette hadde vært en bra teknikk for dem å kapre mer kunder på. Med å ikke bare levere "Telenor-hastigheter". :)

Lenke til kommentar
Hadde jo vært kos om Bluecom satte opp bryteren på de hastighetene de leverer. Sånn at hastighetene begynte å ligne på noe av det NGT leverer.

Vel, da må de bygge ut selv.

NGT kan gjøre hva de vil og det er jo åpenbart at med dagens politikk fra Telenor Networks både med pris og hastighet så er vel ISP-er som skal satse seriøst nødt til og begynne og bygge ut på egen regning.

Lenke til kommentar
Når vi snakker om Bluecom...er det noen som opplever problemer på internettet idag? Det går utrolig tregt å surfe rundt på sider, både innenlands og utenlands. Sjekka speedometret på Itavisen, får bare ca. 300 kbit/s mot 740 normalt. :dontgetit:

Ja, jeg har merket det i dag jeg også...

 

Men kan jo ikke være like stabilt hele tiden heller... Forhåpentlig er det i orden i morgen... :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...