Gå til innhold

Signatur ?


Anbefalte innlegg

Hei... begynner å lure litt her jeg sitter......

 

Jeg ser at det er mange some har PC specen som sin Sig.. MEN. når jeg skriver min, så tar det kanskje 1 dag. så blir den fjærnet, av en mod eller samma faan..

bare lurer på om jeg kan få et Logist svar på hvorfor de/dere fjerner den når jeg bare neverner system specen min ? :mad:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

QUOTE (*Magnus* @ 21/02/2004 : 21:26)
Hei... begynner å lure litt her jeg sitter......

Jeg ser at det er mange some har PC specen som sin Sig.. MEN. når jeg skriver min, så tar det kanskje 1 dag. så blir den fjærnet, av en mod eller samma faan..
bare lurer på om jeg kan få et Logist svar på hvorfor de/dere fjerner den når jeg bare neverner system specen min ? :mad:

Les retningslinjene til neste gang så forsvinner ikke ting.

Lenke til kommentar

QUOTE
Signaturer skal ikke inneholde noe ut over ren tekst og BbCode. Det er ikke tillatt med HTML-kode eller bilder i signatur. Maksimal lengde på signatur skal ikke overstige 4 linjer, og det er påkrevd å bruke for å begrense størrelsen. Liste over din maskinvarekonfigurasjon er ikke tillatt; bruk feltet i din profil for dette.

 

Det er grunnen til at din forsvinner etter kort tid. Når du ser andre som har maskinvarekonfigurasjon i signaturen, trykker du på report knappen og rapporterer personen, så skal vi ta oss av det ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...